Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrčál Petr, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVavřík, Jan
dc.contributor.refereeJurek Petr, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-7
dc.date.accessioned2023-06-09T11:33:50Z-
dc.date.available2022-4-29
dc.date.available2023-06-09T11:33:50Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier91471
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52612-
dc.description.abstractTato bakalářská práce popisuje, jak je americká propaganda implementována do moderní kinematografie. Práce se zabývá formou spolupráce mezi Hollywoodem a Pentagonem, které vede k vytváření filmů obsahující propagandu. K případové studii na tomto filmu byly vybrány úspěšně snímky americké kinematografie, které obsahovaly spolupráci filmových studiích se státními složkami, aby v daných dílech byly implementovány prvky propagandy. Konkrétně se jedná o filmy: Iron Man (2008), Argo (2012) a Top Gun (2022). Ve všech snímcích jsou zastoupeny a analyzovány různé techniky propagandy. Výzkum byl proveden s cílem určit a upozornit na typ propagand v největším kinematografickém průmyslu na světě.cs
dc.format52 s. (64 031 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpropaganda argo iron man top gun: maverick hollywood pentagon mcu dodcs
dc.titleVztah popkultury a propagandycs
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programPolitologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis describes how American propaganda is implemented into modern cinematography. The work deals with the form of collaboration between Hollywood and the Pentagon, which leads to the creation of movies containing propaganda. Case studies for this film were chosen from successful American cinematography works that involved collaboration between film studios and government agencies to implement propaganda elements in the given works. Specifically, the movies are: Iron Man (2008), Argo (2012), and Top Gun (2022). Various propaganda techniques are represented and analyzed in all films. The research was conducted with the aim of identifying and drawing attention to the types of propaganda in the largest cinematographic industry in the world.en
dc.subject.translatedpropaganda argo iron man top gun: maverick hollywood pentagon mcu doden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska Prace - Jan Vavrik.pdfPlný text práce426 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_MV_VED_Vavrik.pdfPosudek vedoucího práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vavrik BP opo tisk.pdfPosudek oponenta práce701,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vavrik.pdfPrůběh obhajoby práce190,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52612

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.