Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Veverka Zdeněk, Doc. MgA. | |
dc.contributor.author | Průša, Jonatan | |
dc.contributor.referee | Klímová Kateřina, MgA. | |
dc.date.accepted | 2023-6-8 | |
dc.date.accessioned | 2023-06-13T07:39:32Z | - |
dc.date.available | 2022-5-31 | |
dc.date.available | 2023-06-13T07:39:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-28 | |
dc.identifier | 92050 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/52849 | - |
dc.description.abstract | Předmětem mojí bakalářské práce bylo vytvořit herní předmět pro děti předškolního věku. Toto zadání jsem si ještě rozšířil o tři další parametry, ve kterých jsem si stanovil, že chci vytvořit stavebnici, která má charakter, a aby bylo možné ji vyhotovit za co nejméně peněz. Ve výsledku tak vzniklo ROBO, stavebnice z 3mm lepenky. ROBO se skládá ze čtyř druhů stavebních dílů, které jsou navrženy ve čtyřech barevných variantách. Každá barevná varianta má potom svoji figurku. Stavebnici mohou děti používat mnoho způsoby. Lze z ní skládat plošné obrazce, či prostorové objekty. To děti rozvíjí a zlepšuje jejich motorické dovednosti. Figurka a její design poté navozují přátelskou atmosféru. Stavebnice je určena zejména dětem předškolního věku, ale hrát si sní mohou i když vyrostou. | cs |
dc.format | 38 s. (26 668 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | hračka | cs |
dc.subject | stavebnice | cs |
dc.subject | robo | cs |
dc.subject | robot | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | pcb deska | cs |
dc.subject | dílky | cs |
dc.subject | figurka | cs |
dc.subject | lepenka | cs |
dc.title | Herní předmět pro předškolní věk | cs |
dc.title.alternative | Play object for preschool age | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | BcA. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara | |
dc.thesis.degree-program | Design | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The Object of my bachelor's work was to create an object for play, which would suit children of preschool age. I've enriched this objective by other three principles, in which I stated that I want to create a building kit with character, that can be produced for as cheap as possible. My work resulted in ROBO, a building kit out of 3mm thick paperboard. ROBO consists of four building pieces, which are designed in four color variants. Each variant has its own figure. Children can use the building kit in many ways. There can be ornaments made, or three-dimensional structures. This will develop the children's ability to play and its motor skills. The Figure and its design then creates a friendly atmosphere. The toy is mainly for children of preschool age, but they can play with it even when they grow up. | en |
dc.subject.translated | play | en |
dc.subject.translated | toy | en |
dc.subject.translated | building kit | en |
dc.subject.translated | robo | en |
dc.subject.translated | robot | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | pcb board | en |
dc.subject.translated | pieces | en |
dc.subject.translated | figur | en |
dc.subject.translated | paperboard | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KDE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Prusa_jonatan_textovy_doprovod_ROBO.pdf | Plný text práce | 4,39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Prusa_v.docx | Posudek vedoucího práce | 37,79 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Prusa_o.pdf | Posudek oponenta práce | 111,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Prusa.pdf | Průběh obhajoby práce | 40,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/52849
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.