Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUllmanová Jiřina, Mgr. et Bc.
dc.contributor.authorPoppová, Klára
dc.contributor.refereeZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-16
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:01Z-
dc.date.available2022-6-10
dc.date.available2023-08-02T10:43:01Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-26
dc.identifier92127
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53270-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zkušenostmi učitelů prvního stupně základních škol s poskytováním podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce má za cíl identifikovat vlivy, které ovlivňují výkon učitelské profese v této oblasti, pojmenovat potřeby pedagogů a možné zdroje podpory. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno na běžných základních školách v Plzni. Výsledky práce přinášejí poznatky pro učitele prvního stupně, kteří hledají způsoby a možnosti, jak zlepšovat školní prostředí pro sebe i své žáky směrem k naplňování inkluzivních hodnot ve vzdělávání.cs
dc.format52, III
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectinkluzivní hodnoty a principycs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectžáci se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectučitelé prvního stupněcs
dc.subjectpedagogické kompetencecs
dc.subjectzkušenosti učitelůcs
dc.titleZkušenosti učitelů prvního stupně vybraných běžných základních škol v Plzni s poskytováním podpory ve vzdělávání žákům se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.title.alternativeExperiences of first grade teachers of selected mainstream primary schools in Pilsen with providing educational support to pupils with special educational needsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the experiences of primary school teachers in providing support to students with special educational needs. The aim of the thesis is to identify the influences that affect the performance of teachers in this field, name the needs of educators, and possible sources of support. Qualitative research was conducted at regular elementary schools in Pilsen. The results provide insights for first-grade teachers who are looking for ways and opportunities to improve the school environment for themselves and their students towards the fulfilment of inclusive values in education.en
dc.title.other-
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedinclusive values and principlesen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedstudents with special educational needsen
dc.subject.translatedprimary school teachersen
dc.subject.translatedpedagogical competencesen
dc.subject.translatedteachers' experiencesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Poppova__PP20B0497P_BAKALA_R_SKA_-PRA_CE.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poppova VP017.pdfPosudek vedoucího práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poppova OP.pdfPosudek oponenta práce204,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poppova O016.pdfPrůběh obhajoby práce362,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53270

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.