Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ullmanová Jiřina, Mgr. et Bc. | |
dc.contributor.author | Poppová, Klára | |
dc.contributor.referee | Zachová Markéta, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-16 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:43:01Z | - |
dc.date.available | 2022-6-10 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:43:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-26 | |
dc.identifier | 92127 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53270 | - |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá zkušenostmi učitelů prvního stupně základních škol s poskytováním podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce má za cíl identifikovat vlivy, které ovlivňují výkon učitelské profese v této oblasti, pojmenovat potřeby pedagogů a možné zdroje podpory. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno na běžných základních školách v Plzni. Výsledky práce přinášejí poznatky pro učitele prvního stupně, kteří hledají způsoby a možnosti, jak zlepšovat školní prostředí pro sebe i své žáky směrem k naplňování inkluzivních hodnot ve vzdělávání. | cs |
dc.format | 52, III | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | inkluzivní hodnoty a principy | cs |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.subject | žáci se speciálními vzdělávacími potřebami | cs |
dc.subject | učitelé prvního stupně | cs |
dc.subject | pedagogické kompetence | cs |
dc.subject | zkušenosti učitelů | cs |
dc.title | Zkušenosti učitelů prvního stupně vybraných běžných základních škol v Plzni s poskytováním podpory ve vzdělávání žákům se speciálními vzdělávacími potřebami | cs |
dc.title.alternative | Experiences of first grade teachers of selected mainstream primary schools in Pilsen with providing educational support to pupils with special educational needs | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the experiences of primary school teachers in providing support to students with special educational needs. The aim of the thesis is to identify the influences that affect the performance of teachers in this field, name the needs of educators, and possible sources of support. Qualitative research was conducted at regular elementary schools in Pilsen. The results provide insights for first-grade teachers who are looking for ways and opportunities to improve the school environment for themselves and their students towards the fulfilment of inclusive values in education. | en |
dc.title.other | - | |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | inclusive values and principles | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | students with special educational needs | en |
dc.subject.translated | primary school teachers | en |
dc.subject.translated | pedagogical competences | en |
dc.subject.translated | teachers' experiences | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Poppova__PP20B0497P_BAKALA_R_SKA_-PRA_CE.pdf | Plný text práce | 1,34 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Poppova VP017.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Poppova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 204,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Poppova O016.pdf | Průběh obhajoby práce | 362,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53270
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.