Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Houšková, Tereza | |
dc.contributor.referee | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:43:01Z | - |
dc.date.available | 2022-6-10 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:43:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-28 | |
dc.identifier | 92145 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53271 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou individualizace ve vzdělávání v předškolním věku. Individualizace je specifický přístup ke vzdělávání. Tento přístup se zakládá na znalosti dítěte s jeho specifickými znaky. Učitel tyto znalosti ohledně dítěte využívá při jeho vzdělávání. Tato problematika je rozebíraná z pohledu východisek, podmínek a strategií. Pro efektivní využívání individualizace je důležité respektování a plné pochopení všech těchto specifických faktorů. | cs |
dc.format | 44 s. (84 105), IV. s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | individualizace | cs |
dc.subject | diferenciace výuky | cs |
dc.subject | samostatnost dětí | cs |
dc.subject | přístup učitelů | cs |
dc.subject | partnerský přístup | cs |
dc.subject | forma výuky | cs |
dc.subject | strategie individualizace | cs |
dc.subject | podmínky individualizace | cs |
dc.subject | východiska individualizace | cs |
dc.subject | prostředí | cs |
dc.subject | diagnostika | cs |
dc.subject | učení | cs |
dc.title | Individualizace ve vzdělávání v předškolním věku | cs |
dc.title.alternative | Individualization in preschool education | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro mateřské školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the issue of individualization in preschool education. Individualization is a specific approach to education. This approach is based on the knowledge of the child with his specific features. The teacher uses this knowledge regarding the child in his/her education. This issue is discussed in terms of background, conditions and strategies. For the effective use of individualization, it is important to respect and fully understand all these specific factors. | en |
dc.subject.translated | individualisation | en |
dc.subject.translated | differentiation of teaching | en |
dc.subject.translated | children's independence | en |
dc.subject.translated | teachers' approach | en |
dc.subject.translated | partnership approach | en |
dc.subject.translated | form of teaching | en |
dc.subject.translated | individualisation strategies | en |
dc.subject.translated | conditions for individualisation | en |
dc.subject.translated | basis for individualisation | en |
dc.subject.translated | environment | en |
dc.subject.translated | diagnostics | en |
dc.subject.translated | learning | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
INDIVIDUALIZACE VE VZDELAVANI VE VYBRANYCH FAKULTNICH MATERSKYCH SKOLACH.pdf | Plný text práce | 928,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Houskova.pdf | Posudek oponenta práce | 62,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek BP Houskova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 172,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Houskova O071.pdf | Průběh obhajoby práce | 29,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53271
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.