Název: | Práce dětí v mateřské škole s mírou |
Další názvy: | Work of children in kindergarten with a rate |
Autoři: | Hráchová, Anna |
Vedoucí práce/školitel: | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53278 |
Klíčová slova: | mateřská škola;práce s mírou;délka;hmotnost;objem;obsah;matematická pregramotnost |
Klíčová slova v dalším jazyce: | kindergarten;work with a rate;length;weight;volume;content;mathematical preliteracy |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce s názvem "Práce dětí v mateřské škole s mírou" měla za cíl zjistit, zda a jakým způsobem děti v mateřské škole zvládnou pracovat s hmotností, objemem, obsahem a délkou. Experimentu se zúčastnilo 6 chlapců a 4 dívky ve věku 5 až 6 let z 25. mateřské školy v Plzni. Průměrná úspěšnost úkolů je vyšší než 70 %, experiment lze považovat za úspěšně splněný. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor's thesis, entitled "Children's work with measure in kindergarten", aimed to find out whether and how children in kindergarten manage to work with weight, volume, content and length. Six boys and four girls aged 5 to 6 years from the 25th kindergarten in Pilsen participated in the experiment. The average succes rate of the tasks is higher than 70%, the experiment can be considered succesfully completed. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Hrachova .pdf | Plný text práce | 1,17 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bakalarska prace_Hrachova.pdf | Posudek oponenta práce | 105,24 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 62,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hrachova-protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 349,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53278
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.