Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMašek Jan, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLayerová, Daniela
dc.contributor.refereeZapletal Aleš, MgA. et MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-15
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:31Z-
dc.date.available2022-6-7
dc.date.available2023-08-02T10:43:31Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-27
dc.identifier94055
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53318-
dc.description.abstractCílem práce bylo zmapovat současný stav nejpoužívanějších sociálních sítí, jejich vliv, umělecký přesah a danou problematiku zasadit do kontextu vzdělávání výtvarné výchovy. První část bakalářské práce pojednává o fenoménu sociálních sítí, ukazuje specifika jednotlivých sítí a jejich přesah do uměleckého světa i s názornými ukázkami. Druhá část představuje sondu skrze minulé, ale i současné internetové umění. Třetí část spojuje získané poznatky s didaktikou výtvarné výchovy. Tento výstup má podobu čtyř výtvarných úkolů.cs
dc.format76 s. (82 392 zn.) + VIII s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdigitalizacecs
dc.subjectfiltrcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmemecs
dc.subjectnet artcs
dc.subjectprofilcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectuměnícs
dc.subjectyoutubecs
dc.titleVýtvarná výchova v kontextu sociálních sítícs
dc.title.alternativeArt education in the context of social networksen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programVýtvarná výchova a kultura se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis was to map the current state of the most used social networks, their influence, artistic overlap and to place the issue in the context of art education. The first part of the bachelor's thesis discusses the phenomenon of social networks, shows the specifics of individual networks and their overlap into the art world, including illustrative examples. The second part presents a probe through past and present internet art. The third part combines the acquired knowledge with the didactics of art education. This output takes the form of four creative tasks.en
dc.subject.translatedarten
dc.subject.translatedartificial intelligenceen
dc.subject.translateddigitizationen
dc.subject.translatedfilteren
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmemeen
dc.subject.translatednet arten
dc.subject.translatedprofileen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedyoutubeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Daniela Layerova.pdfPlný text práce3,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_vedouci_Layerova.pdfPosudek vedoucího práce326,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_oponent_Layerova.pdfPosudek oponenta práce278,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Layerova_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce601,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Priloha_7-_Video_zkousky_filtru.zipVŠKP - příloha7,59 MBZIPZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53318

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.