Title: | Analýza příkladů dobré praxe na vybraných školách malotřídního \nl{}typu v Karlovarském a Středočeském kraji |
Other Titles: | Analysis of Examples of a Good Practise at Chosen Small Schools with Composite Classes in Carlsbad and Central Bohemia Regions |
Authors: | Krpalová, Blanka |
Advisor: | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. |
Referee: | Frank Jan, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53333 |
Keywords: | malotřídní škola;příklady dobré praxe;výuka matematiky;metody výuky;organizační formy výuky |
Keywords in different language: | small-class school;examples of good practice;teaching of mathematics;methods of teaching;forms of teaching |
Abstract: | Diplomová práce analyzuje příklady dobré praxe vypozorované při výuce matematiky na vybraných malotřídních školách. V teoretické části práce jsou charakterizovány základní pojmy vztahující se k tématu práce, v empirické části jsou interpretovány a analyzovány vypozorované příklady dobré praxe. |
Abstract in different language: | The diploma thesis analyzes examples of good practice observed in the teaching of mathematics in selected small-class schools. In the theoretical part of the work, the basic terms related to the topic of the work are characterized, in the empirical part, observed examples of good practice are interpreted and analyzed. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
diplomova_prace_Blanka_Krpalova_fina_lni_.pdf | Plný text práce | 3,84 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 61,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Krpalova-protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 338,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53333
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.