Název: Stezka se čtenářským zaměřením Strakonicemi
Další názvy: Reader's Path Strakonice
Autoři: Reiserová, Julie
Vedoucí práce/školitel: Písková Růžena, Mgr. Ph.D.
Oponent: Franta David, PhDr. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53518
Klíčová slova: naučná stezka;čtenářská gramotnost;regionální prvky;2. stupeň základní školy;strakonice
Klíčová slova v dalším jazyce: educational path;reading literacy;regional elements;2nd grade elementary school;strakonice
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu naučné stezky se čtenářským zaměřením ve Strakonicích a okolí. Teoretická část obsahuje definici naučných stezek, jejich smysl a funkce. Dále se zabývá stezkami ve Strakonicích a okolí a výzkumem, který se týká čtenářské gramotnosti. Nejzásadnější kapitolou je zhodnocení potenciálu Strakonic pro tvorbu naučných stezek se čtenářským zaměřením. V praktické části byl navržen materiál pro žáky 6. ročníků, který slouží k rozvoji čtenářské gramotnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the design of a educational trail with a reading focus in Strakonice and its surroundings. The theoretical part includes the definition of educational trails, their purpose and function. Furthermore, it deals with trails in Strakonice and its surroundings and research on reading literacy. The most important chapter is an evaluation of the potential of Strakonice for the creation of nature trails with a literacy focus.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Julie Reiserova.pdfPlný text práce2,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2023_reiserova_franta.pdfPosudek oponenta práce688,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2023_reiserova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce449,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2023_reiserova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce95,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53518

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.