Title: Stezka se čtenářským zaměřením Strakonicemi
Other Titles: Reader's Path Strakonice
Authors: Reiserová, Julie
Advisor: Písková Růžena, Mgr. Ph.D.
Referee: Franta David, PhDr. Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53518
Keywords: naučná stezka;čtenářská gramotnost;regionální prvky;2. stupeň základní školy;strakonice
Keywords in different language: educational path;reading literacy;regional elements;2nd grade elementary school;strakonice
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu naučné stezky se čtenářským zaměřením ve Strakonicích a okolí. Teoretická část obsahuje definici naučných stezek, jejich smysl a funkce. Dále se zabývá stezkami ve Strakonicích a okolí a výzkumem, který se týká čtenářské gramotnosti. Nejzásadnější kapitolou je zhodnocení potenciálu Strakonic pro tvorbu naučných stezek se čtenářským zaměřením. V praktické části byl navržen materiál pro žáky 6. ročníků, který slouží k rozvoji čtenářské gramotnosti.
Abstract in different language: This bachelor thesis deals with the design of a educational trail with a reading focus in Strakonice and its surroundings. The theoretical part includes the definition of educational trails, their purpose and function. Furthermore, it deals with trails in Strakonice and its surroundings and research on reading literacy. The most important chapter is an evaluation of the potential of Strakonice for the creation of nature trails with a literacy focus.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Julie Reiserova.pdfPlný text práce2,16 MBAdobe PDFView/Open
2023_reiserova_franta.pdfPosudek oponenta práce688,61 kBAdobe PDFView/Open
2023_reiserova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce449,33 kBAdobe PDFView/Open
2023_reiserova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce95,28 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53518

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.