Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorVaníková, Johana
dc.contributor.refereeKodejška Miloš, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-6-12
dc.date.accessioned2023-08-02T10:45:46Z-
dc.date.available2021-12-10
dc.date.available2023-08-02T10:45:46Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier90645
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53564-
dc.description.abstractTato diplomová práce se skládá zteoretické a praktické části. Vteoretické části se věnuje dětskému hlasu, vymezení pojmu hlasová výchova, cílům hlasové výchovy a jejímu zařazení v RVP ZV. Dále pak analýze učebnic a metodickým příručkám kučebnicím, rozvoji základních pěveckých dovedností a návyků a také progresivním prvkům v hlasové výchově. Výzkumná část popisuje výsledky ze tří výzkumných šetření, které byly získány metodou pozorování a metodou dotazníku. Poslední kapitola prezentuje modelovou hodinu hudební výchovy, vníž převážnou část tvoří hlasová výchova.cs
dc.format66 s., VII, (143 533 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthlasová výchovacs
dc.subjectdětský hlascs
dc.subjectzpěvcs
dc.subjecthlasová hygienacs
dc.subjecthudebnostcs
dc.subjectpěvecké dovednostics
dc.subjectpěvecký postojcs
dc.subjecthlasový začátekcs
dc.subjecthlasová technikacs
dc.subjectintonacecs
dc.titleHlasová výchova na 1. stupni základní školy a efektivní metody její realizace (na základě výzkumu).cs
dc.title.alternativeVocal education of children at lower grade primary school and effective methods of its realization (based on research).en
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis consists of a theoretical part and a research. The theoretical part deals with the childs voice, the definition of vocal education, its goals and implementation in RVP ZV. Furthermore, it is focused on analysis of schoolbooks and teachers methodical guidelines for schoolbooks, development of basic singing skills and habits and also progressive elements in vocal education. The research describes results of three research investigations which were acquired by observation and questionnaires method. The last chapter presents model music class where major part is comprised by vocal education.en
dc.subject.translatedvocal educationen
dc.subject.translatedchild voiceen
dc.subject.translatedsingingen
dc.subject.translatedvoice hygieneen
dc.subject.translatedmusicalityen
dc.subject.translatedsinging skillsen
dc.subject.translatedsinging postureen
dc.subject.translatedvocal onseten
dc.subject.translatedvoice techniqueen
dc.subject.translatedintonationen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KHK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomova prace - Johana Vanikova.pdfPlný text práce1,76 MBAdobe PDFView/Open
VANIKOVA_DP_vedouci_Sla_2023.pdfPosudek vedoucího práce154,47 kBAdobe PDFView/Open
Vanikova_DP_oponent_Ko.pdfPosudek oponenta práce217,6 kBAdobe PDFView/Open
Obhaj.Vanikova.pdfPrůběh obhajoby práce43,29 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53564

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.