Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKlimendová, Gabriela
dc.contributor.refereeSkopečková Eva, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:47:04Z-
dc.date.available2022-1-11
dc.date.available2023-08-02T10:47:04Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-27
dc.identifier90671
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53718-
dc.description.abstractDiplomová práce za zabývá postoji a přístupy českých teenagerů k Anglickému jazyku a jeho učení. V teoretické části práce je věnována pozornost vysvětlení pojmů jako jsou postoje a motivace. Dále jsou představeny různé klasifikace postojů. Popsány jsou v práci i faktory, které mohou ovlivňovat postoje k učení se jazykům a zmíněna je v práci i role vlivu postojů při učení se jazyků. Průzkum je zaměřen na postoje studentů 6. a 9. ročníku k anglickému jazyku a výuce angličtiny a dává si za cíl zjistit, jaké jsou rozdíly mezi postoji těchto dvou žákovských skupin.cs
dc.format78 s. (157916)
dc.language.isoen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectjazykové postojecs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectfaktory ovlivňující jazykové postojecs
dc.subjectporovnánícs
dc.subjectstudenti 6. a 9. třídycs
dc.titlePostoje a názory českých teenagerů na anglický jazykcs
dc.title.alternativeCzech teen's attitudes towards and views of the English languageen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on attitudes toward the English language and English learning. In the theoretical part of the thesis terms such as attitudes and motivation are commented on. The work also focuses on the possible variables which may affect language attitudes. The research focuses on the attitudes toward English and English language learning of the 6th-grade and 9th-grade students of elementary school. The work also aims to compare the stances of the two groups of students.en
dc.subject.translatedlanguage attitudeen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedfactors influencing language attitudesen
dc.subject.translatedcomparisonen
dc.subject.translated6th-grade and 9th-grade studentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Klimendova_Gabriela.pdfPlný text práce972,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Skop_Klimendova.pdfPosudek oponenta práce364,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Klec_Klimendova.pdfPosudek vedoucího práce39,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_Prubeh_Klimendova.pdfPrůběh obhajoby práce362,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53718

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.