Název: | Software pro demonstrační laboratoř techniky |
Další názvy: | Software for a technology demonstration laboratory |
Autoři: | König, Alex |
Vedoucí práce/školitel: | Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D. |
Oponent: | Hácha Filip, Ing. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53732 |
Klíčová slova: | unity;virtuální realita;vr;hloubková kamera;software pro výuku;realsense;htc vive;herní engine |
Klíčová slova v dalším jazyce: | unity;virtual reality;vr;depth camera;education software;realsense;htc vive;game engine |
Abstrakt: | Tato práce se zaměřuje na zpřístupnění digitálních zařízení studentům. Cílem je vytvořit takové úlohy, které jim umožní osvojit si jejich ovládání. Pro laboratoř techniky Gymnázia Sokolov vznikl systém propojující několik různých zařízení. Tento systém umožňuje zařízením interagovat s jedním virtuálním světem. V rámci této práce vznikly úlohy pro studenty, které byly rozděleny do tří stupňů. První stupeň značí úlohu, která představí technologii začátečníkům, úloha druhého stupně naučí studenta složitější manipulaci a požaduje psaní vlastního kódu, který manipuluje s daty pro daný přístroj. Třetí stupeň je úloha, která složitostí odpovídá středoškolské odborné práci. Pro plnění vzniklých úloh byly vytvořeny aplikace využívající digitální zařízení laboratoře techniky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This work focuses on making specific hardware accessible to students and enable them to learn to develop applications for it. A system linking multiple different devices was developed for a technology laboratory at Sokolov Gymnasium. This system enables all connected devices to operate in one virtual world. This work describes the created tasks for students, that were separated into three classes. The purpose of tasks belonging to the first class is to introduce the device to beginners. Tasks belonging to the second class teach the student more complicated manipulation with the device and require writing and executing user code. Into the third class belong tasks whose difficulty corresponds to high school vocational works. Applications that work with the hardware in the technology laboratory were developed, enabling students to fulfill created tasks. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
A20N0060P_DP.pdf | Plný text práce | 8,39 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A20N0060Pposudek-op.pdf | Posudek oponenta práce | 148,29 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A20N0060Phodnoceni-ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 108,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A20N0060Pobhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 563,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A20N0060P-zadani_DP.pdf | VŠKP - příloha | 14,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
A20N0060P_prilohy_2.zip | VŠKP - příloha | 1,27 GB | ZIP | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
A20N0060P_prilohy_1.zip | VŠKP - příloha | 1,29 GB | ZIP | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53732
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.