Název: Automatizace pravidelných reportů o činnosti FAV
Další názvy: Automation of Regular Reports on the FAS Activity
Autoři: Boháč, Jan
Vedoucí práce/školitel: Kohout Josef, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Brada Přemysl, Doc. Ing. MSc., Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53924
Klíčová slova: hodnocení výuky;kvalita tvůrčí činnosti;reportování o kvalitě;kvalita internacionalizace;strategický záměr
Klíčová slova v dalším jazyce: evaluation of teaching;quality of creative activities;reporting on quality;quality of internationalization;strategic intent
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby reportů pro hodnocení kvality výuky a tvůrčí činnosti. Cílem práce je analyzovat současné postupy a náležitosti reportů využívaných při hodnocení výuky a tvůrčích činností a navrhnout efektivní a uživatelsky přívětivou metodiku pro tvorbu a distribuci těchto reportů.V teoretické části práce jsou představeny základní principy hodnocení výuky a tvůrčíchčinností. Dále je proveden přehled existujících přístupů k tvorbě reportů a jejich přínosů anedostatků. V neposlední řadě jsou popsány klíčové požadavky na reporty, které umožňujíefektivní hodnocení a podporu rozhodování.Praktická část práce se zaměřuje na návrh a implementaci automatizovaných reportů. Jsouidentifikovány klíčové faktory a parametry, které by měly být zahrnuty do reportů, abyposkytovaly ucelený a výstižný pohled na kvalitu výuky a tvůrčích činností. Na základě těchtopoznatků je vyvinut webový modul generování reportů, který umožňuje snadnou tvorbu apřizpůsobení reportů na základě individuálních potřeb a požadavků uživatelů.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis focuses on the issue of creating reports for evaluating the quality ofteaching and creative activities. The aim of the thesis is to analyze current practices andrequirements of reports used in the evaluation of teaching and creative activities and to proposean effective and user-friendly methodology for creating and distributing these reports.The theoretical part of the thesis introduces the basic principles of evaluating teaching andcreative activities. It provides an overview of existing approaches to report creation and theirbenefits and limitations. Furthermore, it describes the key requirements for reports that enableeffective evaluation and decision support.The practical part of the thesis focuses on the design and implementation of automated reports.It identifies key factors and parameters that should be included in the reports to provide acomprehensive and concise view of the quality of teaching and creative activities. Based onthese findings, a web module for generating reports is developed, which allows easy creationand customization of reports according to individual needs and requirements of users.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Text_prace.pdfPlný text práce5,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A20B0530P_posudek.pdfPosudek oponenta práce219,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A20B0530P_Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce187,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A20B0530P_Obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce46,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53924

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.