Název: | Automatizace pravidelných reportů o činnosti FAV |
Další názvy: | Automation of Regular Reports on the FAS Activity |
Autoři: | Boháč, Jan |
Vedoucí práce/školitel: | Kohout Josef, Doc. Ing. Ph.D. |
Oponent: | Brada Přemysl, Doc. Ing. MSc., Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53924 |
Klíčová slova: | hodnocení výuky;kvalita tvůrčí činnosti;reportování o kvalitě;kvalita internacionalizace;strategický záměr |
Klíčová slova v dalším jazyce: | evaluation of teaching;quality of creative activities;reporting on quality;quality of internationalization;strategic intent |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby reportů pro hodnocení kvality výuky a tvůrčí činnosti. Cílem práce je analyzovat současné postupy a náležitosti reportů využívaných při hodnocení výuky a tvůrčích činností a navrhnout efektivní a uživatelsky přívětivou metodiku pro tvorbu a distribuci těchto reportů.V teoretické části práce jsou představeny základní principy hodnocení výuky a tvůrčíchčinností. Dále je proveden přehled existujících přístupů k tvorbě reportů a jejich přínosů anedostatků. V neposlední řadě jsou popsány klíčové požadavky na reporty, které umožňujíefektivní hodnocení a podporu rozhodování.Praktická část práce se zaměřuje na návrh a implementaci automatizovaných reportů. Jsouidentifikovány klíčové faktory a parametry, které by měly být zahrnuty do reportů, abyposkytovaly ucelený a výstižný pohled na kvalitu výuky a tvůrčích činností. Na základě těchtopoznatků je vyvinut webový modul generování reportů, který umožňuje snadnou tvorbu apřizpůsobení reportů na základě individuálních potřeb a požadavků uživatelů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor's thesis focuses on the issue of creating reports for evaluating the quality ofteaching and creative activities. The aim of the thesis is to analyze current practices andrequirements of reports used in the evaluation of teaching and creative activities and to proposean effective and user-friendly methodology for creating and distributing these reports.The theoretical part of the thesis introduces the basic principles of evaluating teaching andcreative activities. It provides an overview of existing approaches to report creation and theirbenefits and limitations. Furthermore, it describes the key requirements for reports that enableeffective evaluation and decision support.The practical part of the thesis focuses on the design and implementation of automated reports.It identifies key factors and parameters that should be included in the reports to provide acomprehensive and concise view of the quality of teaching and creative activities. Based onthese findings, a web module for generating reports is developed, which allows easy creationand customization of reports according to individual needs and requirements of users. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Text_prace.pdf | Plný text práce | 5,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A20B0530P_posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 219,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A20B0530P_Hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 187,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A20B0530P_Obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 46,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53924
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.