Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorJuklová, Veronika
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:20Z-
dc.date.available2021-6-11
dc.date.available2023-09-11T22:21:20Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-28
dc.identifier88576
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53972-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá průzkumem techniky dramatické výchovy učitel v roli v mateřské škole. V teoretické části práce jsou nastíněna teoretická východiska nutná k pochopení problematiky dramatické výchovy. Je zde vysvětlen pojem dramatická výchova, rozdělení metod a technik dramatické výchovy a je tu popsána technika učitel v roli. Dále se teoretická část věnuje osobnosti předškolního dítěte, cílům a obsahu předškolního vzdělávání a roli učitele v mateřské škole. V praktické části práce jsou popsané metodologické přístupy, průzkum techniky (její aplikace v praxi) a výsledky výzkumného šetření. Na závěr jsou uvedena doporučení pro praxi.cs
dc.format63 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectmetody a technikycs
dc.subjecthra v rolics
dc.subjectučitel v rolics
dc.subjectdětics
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectcíle.cs
dc.titleUčitel v roli - průzkum techniky dramatické výchovy v mateřské školecs
dc.title.alternativeThe teacher in the role - survey drama techniques in kindergartensen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis explores the technique of dramatic education in the role of a teacher in a kindergarten. The theoretical part of the thesis outlines the theoretical foundations necessary for understanding the issues of dramatic education. It explains the concept of dramatic education, the classification of methods and techniques of dramatic education, and describes the technique of the teacher-in-role. Furthermore, the theoretical part focuses on the personality of preschool children, the goals and content of preschool education, and the role of the teacher in a kindergarten. The practical part of the thesis describes the methodological approaches, the exploration of the technique (its practical application), and the results of the research study. Finally, recommendations for practical implementation are provided.en
dc.subject.translateddramatic educationen
dc.subject.translatedmethods and techniquesen
dc.subject.translatedrole-playingen
dc.subject.translatedteacher-in-roleen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedgoals.en
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce2,49 MBAdobe PDFView/Open
Posudek oponentky BP_Veronika Juklova.pdfPosudek oponenta práce1,02 MBAdobe PDFView/Open
posudek vedouci BP Veronika Juklova.pdfPosudek vedoucího práce307,9 kBAdobe PDFView/Open
Juklova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce217,96 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53972

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.