Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Stejskalová, Markéta | |
dc.contributor.referee | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:21:21Z | - |
dc.date.available | 2022-6-10 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:21:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-28 | |
dc.identifier | 91990 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53976 | - |
dc.description.abstract | Tato práce na téma Pedagogická praxe v mateřské škole pohledem provázejících učitelů obsahuje dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnovala vymezení pojmu učitele mateřské školy, jeho rolí a profesních činností. Dále byl přiblížen systém vysokoškolské přípravy, systém a zajištění pedagogických praxí. Následně byly vysvětleny pojmy mentor, mentee, mentoring, role mentora, mentorská podpora a mentorský vztah. Praktická část se zabývala rozhovory s provázejícími učitelkami, které probíhaly kvalitativní metodou. | cs |
dc.format | 44s. (65 246 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | pedagogická praxe | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | provázející učitel | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.title | Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu provázejících učitelů | cs |
dc.title.alternative | Pedagogical practice of Students of Teacher Training program for Nursery schools from the point of view of their mentors | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro mateřské školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This work on the topic of Pedagogical Practice of Students of Teacher Training Program for Nursery Schools from the Mentors' Point of View contains two parts - theoretical and practical. The theoretical part was devoted to defining the concept of a kindergarten teacher, their roles and professional activities. Furthermore, the system of university preparation, the system and the provision of pedagogical practices were explained. Subsequently, the terms mentor, mentee, mentoring, role of mentor, mentoring support and mentoring relationship were explained. The practical part dealt with interviews with accompanying teachers, which took place using the qualitative method. | en |
dc.subject.translated | pedagogical practice | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | mentor | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace-Stejskalova Marketa.pdf | Plný text práce | 1,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
posudek BP_Stejskalova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 131,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 65,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Stejskalova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 219,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53976
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.