Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKoželuhová Eva, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorStejskalová, Markéta
dc.contributor.refereePodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:21Z-
dc.date.available2022-6-10
dc.date.available2023-09-11T22:21:21Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-28
dc.identifier91990
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53976-
dc.description.abstractTato práce na téma Pedagogická praxe v mateřské škole pohledem provázejících učitelů obsahuje dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnovala vymezení pojmu učitele mateřské školy, jeho rolí a profesních činností. Dále byl přiblížen systém vysokoškolské přípravy, systém a zajištění pedagogických praxí. Následně byly vysvětleny pojmy mentor, mentee, mentoring, role mentora, mentorská podpora a mentorský vztah. Praktická část se zabývala rozhovory s provázejícími učitelkami, které probíhaly kvalitativní metodou.cs
dc.format44s. (65 246 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpedagogická praxecs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectprovázející učitelcs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.titlePedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu provázejících učitelůcs
dc.title.alternativePedagogical practice of Students of Teacher Training program for Nursery schools from the point of view of their mentorsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis work on the topic of Pedagogical Practice of Students of Teacher Training Program for Nursery Schools from the Mentors' Point of View contains two parts - theoretical and practical. The theoretical part was devoted to defining the concept of a kindergarten teacher, their roles and professional activities. Furthermore, the system of university preparation, the system and the provision of pedagogical practices were explained. Subsequently, the terms mentor, mentee, mentoring, role of mentor, mentoring support and mentoring relationship were explained. The practical part dealt with interviews with accompanying teachers, which took place using the qualitative method.en
dc.subject.translatedpedagogical practiceen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedmentoren
dc.subject.translatedpreschool educationen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace-Stejskalova Marketa.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFView/Open
posudek BP_Stejskalova_oponent.pdfPosudek oponenta práce131,03 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce65,03 kBAdobe PDFView/Open
Stejskalova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce219,42 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53976

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.