Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Dvořáková, Pavla | |
dc.contributor.referee | Koželuh Ondřej, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2023-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:21:22Z | - |
dc.date.available | 2022-6-10 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:21:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-30 | |
dc.identifier | 92040 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53977 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá pojmem individualizace v předškolním vzdělávání. V teoretické části je rozebrán pojem jako takový, podmínky vyplývající z RVP PV, možnosti a důležitost individualizace, její pojetí v alternativních směrech a v neposlední řadě na základní potřeby a vývojová specifika dítěte předškolního věku. Praktická část je zaměřena na podmínky vybraných mateřských škol vzhledem k individualizaci, a především na chápání a vnímání tohoto pojmu pedagogy. | cs |
dc.format | 52 s., (66 428 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | mateřské školy | cs |
dc.subject | dítě předškolního věku | cs |
dc.subject | individualizace | cs |
dc.subject | podmínky individualizace | cs |
dc.subject | alternativní směry | cs |
dc.subject | základní potřeby | cs |
dc.subject | vývojová specifika | cs |
dc.subject | diagnostika | cs |
dc.subject | názory pedagogů | cs |
dc.title | Možnosti individualizace a diferenciace ve vybraných školách v Plzni | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of individualization and differentiation in selected schools in Pilsen | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the concept of individualization in preschool education. In the theoretical part, the concept as such, the conditions resulting from the RVP PV, the possibilities and importance of individualization, its concept in alternative directions and, last but not least, the basic needs and developmental specifics of a preschool child are analyzed. The practical part is focused on the conditions of selected kindergartens with regard to individualization, and above all on the understanding and perception of this concept by pedagogues. | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | kindergartens | en |
dc.subject.translated | children of preschool age | en |
dc.subject.translated | individualization | en |
dc.subject.translated | conditions of individualization | en |
dc.subject.translated | alternative directions | en |
dc.subject.translated | basic needs | en |
dc.subject.translated | developmental specifics | en |
dc.subject.translated | diagnostics | en |
dc.subject.translated | teachers' opinions | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Pavla Dvorakova_Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 64,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek BP Dvorakova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 133,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dvorakova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 225,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53977
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.