Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorValach Petr, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorIvaničová, Petra
dc.contributor.refereeFajfrlíková Tereza, Mgr.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:31Z-
dc.date.available2022-10-11
dc.date.available2023-09-11T22:21:31Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-27
dc.identifier93894
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54001-
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo analyzovat úroveň motorických schopností dětí staršího školního věku. Pro splnění cíle práce byly stanoveny tři úkoly a vyřčeny dvě hypotézy. Cíl práce i všechny její úkoly byly splněny. Hypotézy byly potvrzeny. Na základě zmíněné analýzy jsem zjistila, že úroveň motorických schopností byla ve většině případů vyšší u chlapců než u děvčat. Některé výsledky ovšem toto tvrzení vyvrací, protože v individuálních případech dosáhly dívky lepších výsledků než chlapci. Hypotéza č. 1 se ale zcela potvrdila v porovnávání průměrných výsledků. Stejným způsobem byla ve všech případech potvrzena také hypotéza č. 2, která předpokládala, že v úrovni motorických schopností dívek a chlapců existuje rozdíl. Pro přehlednost mé bakalářské práce byl text rozdělen na různé kapitoly. Kapitola Teoretická východiska problematiky mi byla podkladem pro metodickou část práce. Jedna z kapitol byla věnována výsledkům práce. Výsledky všech motorických testů byly srovnávány podle pohlaví a podle reprezentovaných škol. Každé srovnávání je znázorněno grafem.cs
dc.format52 s. 58 277 znaků
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmotorické schopnostics
dc.subjectmotorikacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjecttestovánícs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectstarší školní věkcs
dc.subjecttělesná výchovacs
dc.titleAnalýza úrovně motorických schopností dětí staršího školního věkucs
dc.title.alternativeAn analysis of motor skills level in early adolescentsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programTělesná výchova se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to analyse a motor skills level in primary school children. Three tasks and two hypotheses were determined. The aim of the thesis and all the tasks were completed. Hypotheses were confirmed. The above mentioned hypothesis proved that motor skills level is higher in boys than girls. However, some results disprove this statement, because some girls reached better individual results than boys. Hypothesis nr. 1 was entirely confirmed in comparison of average results. The hypothesis nr.2 supposing that there is a difference in motor skill level in boys and girls was confirmed in all cases. The text of this bachelor thesis was divided into several chapters for higher clarity. The chapter theoretical background of the issues was the basis for the methodological part of the thesis. One of the chapters was devoted to the results of the work. The results of all motor skills tests were compared based on gender and represented schools. All comparisons are depicted in a graph.en
dc.subject.translatedmotor skillsen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedtesteden
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedolder school ageen
dc.subject.translatedphysical educationen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanicova_Petra_BP_2023 (2).pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFView/Open
Ivanicova Petra.pdfPosudek vedoucího práce321,25 kBAdobe PDFView/Open
posudek OP Petra Ivanicova.pdfPosudek oponenta práce326,21 kBAdobe PDFView/Open
Ivanicova P.pdfPrůběh obhajoby práce27,71 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54001

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.