Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVočadlová Klára, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorOsobová, Tereza
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:35Z-
dc.date.available2022-1-24
dc.date.available2023-09-11T22:21:35Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier91112
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54002-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá navržením výukového modulu na překonání kritických míst tematického celku Půda ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ. Jako metoda získávání dat v předvýzkumu bylo použito studium literatury. Dále byl použit polostrukturovaný rozhovor s vyučujícím zeměpisu v 6. ročníku. Na základě těchto dat byl navržen výukový modul, který byl otestován v praxi ve vybraném 6. ročníku. Jako hlavní výzkumná metoda byl zvolen experiment jedné skupiny před-po. Vývoj znalostí žáků byl testován pomocí pretestu a posttestu. Jejich výsledky byly zpracovány staticky a graficky znázorněny.cs
dc.format76 s. (108 184 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkritická místacs
dc.subjectvýukový modulcs
dc.subjectexperiment jedné skupiny před-pocs
dc.subjectpůdacs
dc.subjectvýuka o půdáchcs
dc.subjectvýuka zeměpisucs
dc.subjectpretest a posttestcs
dc.titleVytvoření a ověření výukového modulu na překonání kritických míst tematického celku Půda ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeDesign and validation of a teaching module to overcome critical spots of the thematic unit Soil in teaching secondary geographyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with designed a teaching module to overcome critical spots of the thematic unit Soil in teaching secondary geography. In the pre-research, the study of literature was used as method for data collection. Furthermore, a semi-structured interview with a geography teacher in the 6th grade was used. Based on these data, a teaching module was dedsigned, which was tested in practice on selected 6th grade. A experiment of one group before-after was chosen as the main research method. The development of students' knowledge was tested using pretest and posttest. The results were processed by statistic and graph.en
dc.subject.translatedcritical spotsen
dc.subject.translatedteaching moduleen
dc.subject.translatedexperiment of one group before-afteren
dc.subject.translatedsoilen
dc.subject.translatedteaching of soilsen
dc.subject.translatedgeography educationen
dc.subject.translatedpretest and posttesten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Osobova_T_modul.pdfPlný text práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Osobova_O.pdfPrůběh obhajoby práce130,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Osobova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce128,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Osobova_oponent.pdfPosudek oponenta práce128,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54002

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.