Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Stacke Václav, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Zápotocká, Pavlína | |
dc.date.accepted | 2023-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:21:35Z | - |
dc.date.available | 2022-1-12 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:21:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-30 | |
dc.identifier | 91114 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54003 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá reflexí hodiny zeměpisu na druhém stupni základní školy. Reflexe byla prováděna za pomoci metody 3A. Nejprve jsem zpracovala rozbor literatury a následně pořídila videozáznam vyučovací hodiny. Následně jsem zpracovala kazuistiku a pro selhávající či nerozvinuté výukové situace navrhla alteraci, která by měla vést k rozvíjení žákovských vědomostí, dovedností a schopností. | cs |
dc.format | 59 s., V s. (102 534 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | kazuistika | cs |
dc.subject | metoda 3a | cs |
dc.subject | tornádo | cs |
dc.subject | hurikán | cs |
dc.subject | cíle výuky | cs |
dc.subject | klíčové kompetence | cs |
dc.title | Didaktická kazuistika vybrané hodiny zeměpisu na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Didactic case study of a selected geography lesson at the secondary level of primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on the reflection of a geography lesson at the upper primary school. The reflection was made using the 3A method. First, I did a literature analysis and then took a video of the lesson. Subsequently, I made a case study and suggested an alteration for the failing or undeveloped learning situations. This alteration would lead to the development of students' knowledge, skills and abilities. | en |
dc.subject.translated | case study | en |
dc.subject.translated | method 3a | en |
dc.subject.translated | tornado | en |
dc.subject.translated | hurricane | en |
dc.subject.translated | learning objectives | en |
dc.subject.translated | key competences | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Zapotocka.pdf | Plný text práce | 1,38 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zapotocka_O.pdf | Průběh obhajoby práce | 140,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zapotocka_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 138,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zapotocka_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 2,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ZS_Tlucna_-_hospitace.zip | VŠKP - příloha | 1,11 GB | ZIP | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54003
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.