Název: Možnosti využití virtuální reality v základním vzdělávání pomocí \nl{}strategie BYOD
Další názvy: Possibilities of using virtual reality in primary education in the BYOD
Autoři: Koptyš, Milan
Vedoucí práce/školitel: Průcha Tomáš, Mgr. Ph.D.
Oponent: Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54019
Klíčová slova: vr;byod;základní vzdělávání;rvp;vzdělávací oblasti;aplikace vr;mobilní vr
Klíčová slova v dalším jazyce: vr;byod;primary education;rvp;learning domains;vr apps;mobile vr
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku virtuální reality ve vzdělávání a její zavedení pomoci metody BYOD. Jelikož metoda BYOD umožňuje žákům přinášet svá zařízení do výuky je práce zaměřena více na mobilní VR. Cílem práce bylo představit virtuální realitu a začlenění jejích aplikací pro mobilní VR do vzdělávacích oblastí. Byla tedy stanovena kritéria pro výběr aplikací a podle nich bylo vybráno šest aplikací pro mobilní VR. Každá u každé z aplikací proběhl výzkum formou jejího rozboru a byly popsány jejich slabé a silné stránky. Následně se jednotlivé aplikace propojily se vzdělávacími oblastmi, učivem a očekávanými výstupy formou tabulky. V závěrečné části práce proběhla tvorba infografiky pro jednoduché zavedení aplikací do výuky na školách. V infografice se nacházejí QR kódy s odkazem na stažení aplikací, což pomáhá ke snadné distribuci aplikací mezi žáky.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the issue of virtual reality in education and its implementation using the BYOD method. Since the BYOD method allows students to bring their devices into the classroom, the thesis is more focused on mobile VR. The thesis aimed to introduce virtual reality and the incorporation of its mobile VR applications into educational areas. Thus, criteria for the selection of applications were set and six mobile VR applications were selected according to these criteria. For each application, research was conducted by analyzing it and its weaknesses and strengths were described. Subsequently, each app was linked to the learning areas, curriculum and expected outcomes in the form of a table. The final part of the work involved the creation of infographics for easy implementation of the apps in schools. The infographic includes QR codes with links to download the apps, which helps to distribute the apps easily among students.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Koptys_BP.pdfPlný text práce2,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce60,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koptys-protokol.pdfPrůběh obhajoby práce215,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prilohy_k_BP_Koptys.zipVŠKP - příloha8,18 MBZIPZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54019

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.