Název: | Využití QR kódů v profesi učitele |
Další názvy: | Use of QR codes in the profession of teacher |
Autoři: | Sedlačko, Filip |
Vedoucí práce/školitel: | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Lomička Zdeněk, Mgr. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54021 |
Klíčová slova: | ict;škola;hodnocení aplikací;qr kódy;polostrukturovaný rozhovor;mobilní technologie;infografika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | ict;school;application rating;qr codes;interview;mobile technology;infographic |
Abstrakt: | Bakalářská práce je zaměřena na možnosti zefektivnění práce učitelů pomocí QR kódů. Cílem této práce je představit učitelům co to QR kódy jsou, jak fungují a jaké jsou jejich možnosti. Na základě odborné literatury a kvalitativního výzkumu jsme zjistili, jaké jsou možnosti využití QR kódů v profesi pedagoga, a proč je takto technologie často učiteli málo využívaná. Zaměřujeme se tedy také na doporučení vhodných generátorů pro tvorbu QR kódů a zhodnocení na základě kritérií podstatných pro pedagogy při výběru aplikací. Výzkum nám pomohl nahlédnout to praxe učitelů využívající QR kódy a díky tomu jsme vytvořili strategie využití QR kódů. Tyto strategie jsou rozděleny do oblastí oživení výuky, terénní výuky a mimovýukového využití QR kódů. Všechny zjištěné informace jsou následně zpracované do přehledné infografiky, která slouží jako podpora pro učitele, kteří chtějí začít s QR kódy pracovat. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The Bachelor's thesis focuses on the possibilities of enhancing teachers' work through QR codes. The aim of this thesis is to introduce teachers to what QR codes are, how they function, and what their possibilities are. Based on professional literature and qualitative research, we have determined the potential uses of QR codes in the teaching profession and why this technology is often underutilized by teachers. We also focus on recommending suitable QR code generators for creating QR codes and evaluating them based on criteria essential to educators when selecting applications. The research helped us gain insight into the practices of teachers using QR codes, which enabled us to develop strategies for utilizing QR codes. These strategies are divided into areas such as revitalizing teaching, field instruction, and extracurricular use of QR codes. All the gathered information is then processed into a clear infographic, serving as a support tool for teachers who wish to start working with QR codes. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Filip-Sedlacko-BP.pdf | Plný text práce | 6,29 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 61,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vskp_posudek_oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 109,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sedlacko protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 278,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54021
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.