Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKlímová, Zuzana
dc.contributor.refereeHavránková Tereza, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:13Z-
dc.date.available2020-11-2
dc.date.available2023-09-11T22:22:13Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier87003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54053-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem zavádění formativního hodnocení do hodin anglického jazyka. Teoretická část vysvětluje hodnocení jako takové a vysvětluje rozdíl mezi sumativním a formativním hodnocením. Vyzdvihuje formativní hodnocení a jeho pozitivní vliv na zlepšení učebního procesu. Nejvíce však poukazuje na důkazy o učení, které formativní hodnocení nabízí. V praktické části je popsán akční výzkum, který zkoumá čtrnáct strategií formativního hodnocení a odpovídá na otázku, která strategie poskytuje nejvíce informací pro učitele a jeho informované rozhodování.cs
dc.format48 s. (95 067 znaků)
dc.language.isoen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectformativní hodnocenícs
dc.subjectsumativní hodnocenícs
dc.subjectdůkazy o učenícs
dc.subjectinformované rozhodovánícs
dc.titleZavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazykacs
dc.title.alternativeImplementing Formative Assessment in English Language Instructionen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with implementing formative assessment in English instruction. The theoretical part explains the difference between summative and formative assessment. It describes areas of formative assessment and approaches leading to informed action for the teacher. The practical part explains the action research conducted at elementary school. It tested fourteen formative assessment strategies and answered the research question - which strategy provides the teacher with the most valuable information for informed action?en
dc.subject.translatedformative assessmenten
dc.subject.translatedsummative assessmenten
dc.subject.translatedevidence of learningen
dc.subject.translatedinformed actionen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KAN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP Klimova.pdfPlný text práce3,91 MBAdobe PDFView/Open
Scan_pos_ved_Klec_Klimova.pdfPosudek vedoucího práce29,75 kBAdobe PDFView/Open
Scan_pos_opon_Havr_Klimova.pdfPosudek oponenta práce44,26 kBAdobe PDFView/Open
Scan_prubeh_Klimova.pdfPrůběh obhajoby práce263,31 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54053

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.