Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Klímová, Zuzana | |
dc.contributor.referee | Havránková Tereza, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:13Z | - |
dc.date.available | 2020-11-2 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-29 | |
dc.identifier | 87003 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54053 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem zavádění formativního hodnocení do hodin anglického jazyka. Teoretická část vysvětluje hodnocení jako takové a vysvětluje rozdíl mezi sumativním a formativním hodnocením. Vyzdvihuje formativní hodnocení a jeho pozitivní vliv na zlepšení učebního procesu. Nejvíce však poukazuje na důkazy o učení, které formativní hodnocení nabízí. V praktické části je popsán akční výzkum, který zkoumá čtrnáct strategií formativního hodnocení a odpovídá na otázku, která strategie poskytuje nejvíce informací pro učitele a jeho informované rozhodování. | cs |
dc.format | 48 s. (95 067 znaků) | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | formativní hodnocení | cs |
dc.subject | sumativní hodnocení | cs |
dc.subject | důkazy o učení | cs |
dc.subject | informované rozhodování | cs |
dc.title | Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka | cs |
dc.title.alternative | Implementing Formative Assessment in English Language Instruction | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with implementing formative assessment in English instruction. The theoretical part explains the difference between summative and formative assessment. It describes areas of formative assessment and approaches leading to informed action for the teacher. The practical part explains the action research conducted at elementary school. It tested fourteen formative assessment strategies and answered the research question - which strategy provides the teacher with the most valuable information for informed action? | en |
dc.subject.translated | formative assessment | en |
dc.subject.translated | summative assessment | en |
dc.subject.translated | evidence of learning | en |
dc.subject.translated | informed action | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP Klimova.pdf | Plný text práce | 3,91 MB | Adobe PDF | View/Open |
Scan_pos_ved_Klec_Klimova.pdf | Posudek vedoucího práce | 29,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Scan_pos_opon_Havr_Klimova.pdf | Posudek oponenta práce | 44,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Scan_prubeh_Klimova.pdf | Průběh obhajoby práce | 263,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/54053
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.