Název: Překlad ve výuce jazyka
Další názvy: Translation in language teaching
Autoři: Pelouchová, Anna
Vedoucí práce/školitel: Skopečková Eva, PhDr. Ph.D.
Oponent: Potočňáková Magdaléna, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54057
Klíčová slova: překlad;integrace překladu do výuky;pedagogický překladový rámec;role učitele;evaluace překladu
Klíčová slova v dalším jazyce: translation;integration of translation into lessons;the pedagogical translation framework;the role of the teacher;translation evaluation
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problémem používání překladu v hodinách angličtiny, vysvětluje jeho výhody a nevýhody, důležitost role učitele a navrhuje způsob jeho integrace do výuky. Průzkum je zaměřen na vybrané ročníky základní a střední školy a cílem práce bylo zjistit skutečné využití překladu v hodinách angličtiny, jak jsou využívány a za jakým účelem.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the problem of using translation in English lessons, explains its advantages and disadvantages, the importance of the teacher and suggests a form of translation integration into lessons. The research is focused on select grades at lower-secondary and secondary schools, and the aim of the thesis is to figure out the real use of translation in the language classroom, how they are used and with what purpose.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Pelouchova.pdfPlný text práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Skop_Pelouchova.pdfPosudek vedoucího práce55,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Potoc_Pelouchova.pdfPosudek oponenta práce42,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Pelouchova.pdfPrůběh obhajoby práce362,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54057

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.