Název: | Překlad ve výuce jazyka |
Další názvy: | Translation in language teaching |
Autoři: | Pelouchová, Anna |
Vedoucí práce/školitel: | Skopečková Eva, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Potočňáková Magdaléna, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54057 |
Klíčová slova: | překlad;integrace překladu do výuky;pedagogický překladový rámec;role učitele;evaluace překladu |
Klíčová slova v dalším jazyce: | translation;integration of translation into lessons;the pedagogical translation framework;the role of the teacher;translation evaluation |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá problémem používání překladu v hodinách angličtiny, vysvětluje jeho výhody a nevýhody, důležitost role učitele a navrhuje způsob jeho integrace do výuky. Průzkum je zaměřen na vybrané ročníky základní a střední školy a cílem práce bylo zjistit skutečné využití překladu v hodinách angličtiny, jak jsou využívány a za jakým účelem. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with the problem of using translation in English lessons, explains its advantages and disadvantages, the importance of the teacher and suggests a form of translation integration into lessons. The research is focused on select grades at lower-secondary and secondary schools, and the aim of the thesis is to figure out the real use of translation in the language classroom, how they are used and with what purpose. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Pelouchova.pdf | Plný text práce | 1,21 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_ved_Skop_Pelouchova.pdf | Posudek vedoucího práce | 55,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_opon_Potoc_Pelouchova.pdf | Posudek oponenta práce | 42,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_prubeh_Pelouchova.pdf | Průběh obhajoby práce | 362,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54057
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.