Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKovandová, Lucie
dc.contributor.refereeKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-6
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:38Z-
dc.date.available2021-12-21
dc.date.available2023-09-11T22:22:38Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-27
dc.identifier90957
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54084-
dc.description.abstractV diplomové práci jsem se zabývala problematikou vztahů mezi nadaným dítětem, MŠ, ZŠ a rodiči. Do teoretické části jsem zapracovala různé poznatky k tomuto tématu publikované v odborné literatuře. Pro empirickou část jsem použila kvalitativní formu výzkumu, metodou rozhovorů s pedagogy MŠ, pedagogy ZŠ a s rodiči nadaných dětí. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, jak pedagogové v MŠ a ZŠ pracují s nadanými dětmi a zda jim věnují potřebnou pozornost.cs
dc.format59 s., X
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnadané dítěcs
dc.subjectnadánícs
dc.subjecttalentcs
dc.subjectinteligencecs
dc.subjectcs
dc.subjectcs
dc.subjectrodičcs
dc.subjectpedagogicko-psychologická poradnacs
dc.subjectrozvoj nadánícs
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs
dc.titleNadané dítě v období přechodu mezi MŠ a 1. stupněm ZŠcs
dc.title.alternativeGifted child in the period of transition from kindergarten to primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I dealt with the issue of the relationship between the gifted child, the kindergarten, the primary school and the parents. In the theoretical part I incorporated various findings on this topic published in the literature. For the empirical part I used a qualitative form of research, using the method of interviews with teachers of kindergartens, teachers of primary schools and parents of gifted children. The main aim of the research was to find out how teachers in kindergartens and primary schools work with gifted children and whether they pay the necessary attention to them.en
dc.subject.translatedgifted childen
dc.subject.translatedgiftednessen
dc.subject.translatedtalenten
dc.subject.translatedintelligenceen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedparenten
dc.subject.translatedpedagogical-psychological counselingen
dc.subject.translatedtalent developmenten
dc.subject.translatedindividual educational planen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Kovandova.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovandova Lucie - hodnoceni vedouci.pdfPosudek vedoucího práce469,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovandova Lucie - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce772,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovandova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce159,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54084

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.