Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Komzáková Martina, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kovandová, Lucie | |
dc.contributor.referee | Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-6 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:38Z | - |
dc.date.available | 2021-12-21 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:38Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-27 | |
dc.identifier | 90957 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54084 | - |
dc.description.abstract | V diplomové práci jsem se zabývala problematikou vztahů mezi nadaným dítětem, MŠ, ZŠ a rodiči. Do teoretické části jsem zapracovala různé poznatky k tomuto tématu publikované v odborné literatuře. Pro empirickou část jsem použila kvalitativní formu výzkumu, metodou rozhovorů s pedagogy MŠ, pedagogy ZŠ a s rodiči nadaných dětí. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, jak pedagogové v MŠ a ZŠ pracují s nadanými dětmi a zda jim věnují potřebnou pozornost. | cs |
dc.format | 59 s., X | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | nadané dítě | cs |
dc.subject | nadání | cs |
dc.subject | talent | cs |
dc.subject | inteligence | cs |
dc.subject | mš | cs |
dc.subject | zš | cs |
dc.subject | rodič | cs |
dc.subject | pedagogicko-psychologická poradna | cs |
dc.subject | rozvoj nadání | cs |
dc.subject | individuální vzdělávací plán | cs |
dc.title | Nadané dítě v období přechodu mezi MŠ a 1. stupněm ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Gifted child in the period of transition from kindergarten to primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | In my thesis I dealt with the issue of the relationship between the gifted child, the kindergarten, the primary school and the parents. In the theoretical part I incorporated various findings on this topic published in the literature. For the empirical part I used a qualitative form of research, using the method of interviews with teachers of kindergartens, teachers of primary schools and parents of gifted children. The main aim of the research was to find out how teachers in kindergartens and primary schools work with gifted children and whether they pay the necessary attention to them. | en |
dc.subject.translated | gifted child | en |
dc.subject.translated | giftedness | en |
dc.subject.translated | talent | en |
dc.subject.translated | intelligence | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | parent | en |
dc.subject.translated | pedagogical-psychological counseling | en |
dc.subject.translated | talent development | en |
dc.subject.translated | individual educational plan | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Kovandova.pdf | Plný text práce | 1,73 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kovandova Lucie - hodnoceni vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 469,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kovandova Lucie - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 772,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kovandova - obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 159,29 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_Kovandova_1.pdf | VŠKP - příloha | 1,73 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54084
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.