Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPísková Růžena, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTipplová, Tereza
dc.contributor.refereeFranta David, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-14
dc.date.accessioned2023-09-18T22:11:38Z-
dc.date.available2022-10-10
dc.date.available2023-09-18T22:11:38Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-5
dc.identifier94445
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54198-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem stezky se čtenářským zaměřením v okolí Boleveckých rybníků. V teoretické části jsou definovány pojmy gramotnost, funkční gramotnost a čtenářská gramotnost. Čtenářská gramotnost je dále zkoumána z několika hledisek a následně zařazena do rámcově vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. V praktické části se nachází zhotovený návrh naučné stezky. Vytvořený materiál rozvíjí čtenářskou gramotnost a prohlubuje znalosti v oborech člověk a jeho svět, jazyk a jazyková komunikace, matematika a její aplikace. Stezka byla následně realizována ve výuce.cs
dc.format148 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnaučná stezkacs
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.subject1. stupeň základní školycs
dc.subjectčlověk a jeho světcs
dc.subjectčtenářsky orientovaná stezkacs
dc.titleStezka se čtenářským zaměřením v okolí Boleveckých rybníkůcs
dc.title.alternativeReader´s Path around ponds in Pilsen - Bolevecen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with design of reader-oriented trail in the vicinity of the Bolevec ponds. In the theoretical part, the terms literacy, functional literacy and reading literacy are defined. Reading literacy is further examined from several points of view and subsequently included in the framework educational plan for basis education. In the practical part, there is a completed design of the learning trail. The created materiál develops reading literaxy and deepens knowledge in the fields of human and his world, language and language communication, mathematics and its applications. The trail was subsequently implemented in teaching.en
dc.subject.translatededucational pathen
dc.subject.translatedreading literacyen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedhuman and his worlden
dc.subject.translatedreader-oriented trailen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomova prace.pdfPlný text práce5,19 MBAdobe PDFView/Open
2023_tipplova_franta.pdfPosudek oponenta práce572,27 kBAdobe PDFView/Open
2023_tipplova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce505,65 kBAdobe PDFView/Open
2023_tipplova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce71,88 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54198

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.