Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHlinovská, Johana
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-18T22:11:59Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2023-09-18T22:11:59Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier87518
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54211-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá přínosy a omezeními ICT ve výuce a kurikulárními dokumenty. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož vyhodnocení umožnilo stanovení kritických míst kurikula. Dotazník byl distribuován online a vyplňovali ho studenti gymnázií. Na základě jeho výsledků byly navrženy metodické listy určené k překonání stanovených kritických míst za pomoci vhodně zvolených digitálních technologií.cs
dc.format66, XVII (77 062 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkritická místa ve výucecs
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs
dc.subjectictcs
dc.subjectbiologiecs
dc.subjectpřírodopiscs
dc.subjectict ve vzdělávánícs
dc.subjectict ve výuce biologiecs
dc.titleVyužití ICT technologií pro překonání kritických míst kurikula ve výuce biologie na gymnáziíchcs
dc.title.alternativeUtilization of ICT to overcome critical points of curriculum in the teaching of biology at grammar schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství biologie pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with ICT in education. The theoretical part is focused on positive and negative impacts of information and communication technologies in teaching and on curricular documents. In the research part online questionnaire for grammar school students was done and its results allowed creation of the set of suitable teaching activities. Those activities can facilitate dealing with the critical parts of curriculum using digital technologies.en
dc.subject.translatedcritical points of curriculumen
dc.subject.translatedicten
dc.subject.translatedinformation and communication technologiesen
dc.subject.translatedbiologyen
dc.subject.translatedict in teaching of biologyen
dc.subject.translatedict in educationen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hlinovska_Diplomova_Prace.pdfPlný text práce4,51 MBAdobe PDFView/Open
Hlinovska_o.pdfPrůběh obhajoby práce643,33 kBAdobe PDFView/Open
Hlinovska_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce2,13 MBAdobe PDFView/Open
Hlinovska_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,85 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54211

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.