Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hlinovská, Johana | |
dc.date.accepted | 2023-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T22:11:59Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2023-09-18T22:11:59Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-30 | |
dc.identifier | 87518 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54211 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá přínosy a omezeními ICT ve výuce a kurikulárními dokumenty. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož vyhodnocení umožnilo stanovení kritických míst kurikula. Dotazník byl distribuován online a vyplňovali ho studenti gymnázií. Na základě jeho výsledků byly navrženy metodické listy určené k překonání stanovených kritických míst za pomoci vhodně zvolených digitálních technologií. | cs |
dc.format | 66, XVII (77 062 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | kritická místa ve výuce | cs |
dc.subject | informační a komunikační technologie | cs |
dc.subject | ict | cs |
dc.subject | biologie | cs |
dc.subject | přírodopis | cs |
dc.subject | ict ve vzdělávání | cs |
dc.subject | ict ve výuce biologie | cs |
dc.title | Využití ICT technologií pro překonání kritických míst kurikula ve výuce biologie na gymnáziích | cs |
dc.title.alternative | Utilization of ICT to overcome critical points of curriculum in the teaching of biology at grammar schools | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství biologie pro střední školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with ICT in education. The theoretical part is focused on positive and negative impacts of information and communication technologies in teaching and on curricular documents. In the research part online questionnaire for grammar school students was done and its results allowed creation of the set of suitable teaching activities. Those activities can facilitate dealing with the critical parts of curriculum using digital technologies. | en |
dc.subject.translated | critical points of curriculum | en |
dc.subject.translated | ict | en |
dc.subject.translated | information and communication technologies | en |
dc.subject.translated | biology | en |
dc.subject.translated | ict in teaching of biology | en |
dc.subject.translated | ict in education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hlinovska_Diplomova_Prace.pdf | Plný text práce | 4,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlinovska_o.pdf | Průběh obhajoby práce | 643,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlinovska_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 2,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hlinovska_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 1,85 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54211
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.