Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKrňoulová, Ivana
dc.contributor.refereeČerník Roman, Mgr. et MgA.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-18T22:12:35Z-
dc.date.available2022-6-8
dc.date.available2023-09-18T22:12:35Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier94462
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54254-
dc.description.abstractTato práce se zabývala tématem adaptace a vzdělávání dítěte s odlišným mateřským jazykem v prostředí mateřské školy, a to z pohledu pedagoga. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak hodnotí vlastní připravenost samotní pedagogové, zda se cítí být dostatečně připraveni v rámci pregraduálního studia, kde případně hledají další zdroje vzdělávání a jaké kompetence jsou podle nich klíčové pro práci s dítětem s OMJ.cs
dc.format57 s. (156 360 znaků), XIX
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdítě s odlišným mateřským jazykemcs
dc.subjectadaptace v mateřské školecs
dc.subjectinterkulturní kompetence učitelecs
dc.subjectčeština jako cizí jazykcs
dc.titlePROFESNÍ PŘIPRAVENOST UČITELE MŠ NA PRÁCI S DÍTĚTEM S OMJcs
dc.title.alternativeProfessional preparation of pre-primary teachers for working with children with a different first languageen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the adaptation and education of a child with a different mother tongue in a kindergarten, concretelly from the perspective of teachers. The main goal of ths thesis was to find out how do the pedagogues themselves evaluate their own preparedness; whether they feel adequately prepared to educate children with different mother tongue; where they can get additional sources of information, and which competencies they realise as the most important for working with a child with different mother tongue.en
dc.subject.translatedchildren with a different first languageen
dc.subject.translatedadaptation in kindergartenen
dc.subject.translatedintercultural competences of teachersen
dc.subject.translatedczech as a second languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Krnoulova_komplet.pdfPlný text práce978,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krnoulova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce262,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vedouci_BP_Krnoulova.pdfPosudek vedoucího práce945,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Oponent_BP_Krnoulova.pdfPosudek oponenta práce876,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54254

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.