Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBrebera, David
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2023-10-04T10:25:10Z
dc.date.available2023-10-04T10:25:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 38-41.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1159-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54307
dc.description.abstractTento článek přináší základní přehled vlastností kalkulátorů Casio ClassWiz, souhrn možností jejich užití v hodinách fyziky a upozornění na výhody a problémová místa během výuky. Je představeno online prostředí a emulátor. Zmíněna je také nabídka pracovních listů a další podpora učitelů.cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, autořics
dc.subjectCasio ClassWizcs
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectvýukacs
dc.titleKalkulátory casio classwiz v hodinách fyzikycs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn this paper, we bring a basic overview of the features of Casio ClassWiz calculators, a summary of the possibilities of their use in physics classes and also notices some advantages and problem areas during teaching. An online system and an emulator are introduced. We also mention the offer of worksheets and other support for teachers.en
dc.subject.translatedCasio ClassWizen
dc.subject.translatedphysicsen
dc.subject.translatedteachingen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy10_sbornik-38-41.pdfPlný text539,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54307

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.