Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kopřiva, Tomáš | |
dc.contributor.author | Ceháková, Lydia | |
dc.contributor.editor | Kéhar, Ota | |
dc.date.accessioned | 2023-10-06T11:00:29Z | |
dc.date.available | 2023-10-06T11:00:29Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 104-108. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1159-7 | |
dc.identifier.uri | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54318 | |
dc.description.abstract | Cílem příspěvku je ukázat vznik a vývoj badatelsky orientovaných experimentálních stanovišť Interaktivní fyzikální laboratoře na MFF UK pro středoškolské žáky v oblasti optiky. Každé stanoviště je doprovázeno pracovním listem vedoucím žáky k formulaci hypotéz a ověřování svých předpokladů. Tato stanoviště byla několikrát testována a upravena na základě poznatků z tříformátové zpětné vazby; žáci komentovali a barevně označovali místa, která pro ně byla velmi problematická (červenou barvou) a místa, která pro ně byla mírně nesrozumitelná (modrou barvou), lektoři celý průběh testování pozorovali a poznamenávali si problematické okamžiky a došlo k analýze vyplněných pracovních listů | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, autoři | cs |
dc.title | Vývoj experimentálních stanovišť pro téma optika v interaktivní fyzikální laboratoři | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The goal of this contribution is to present the creation and development of inquiry based optical experimental units of the Interactive Physics Laboratory at MFF UK for upper secondary students. Each unit is guided by a worksheet that leads the students to formulate hypotheses and prove their estimates. These units have been tested several times and altered based on feedback, namely students' comments and coloured parts that were very problematic (red colour) and partially problematic (blue colour), lectors' observations and filled worksheets analysis. | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy10_sbornik-104-108.pdf | Plný text | 707,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdf | Plný text | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54318
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.