Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKoudelková, Věra
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2023-10-06T11:07:05Z
dc.date.available2023-10-06T11:07:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 109-114.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1159-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54319
dc.description.abstractPříspěvek popisuje konkrétní aktivity formativního přístupu ve výuce fyziky. Aktivity jsou rozděleny do pěti částí: 1) Rozumím tomu?, 2) Žák si vybírá, 3) Práce s kritérii, 4) Umím to, co umět mám? 5) Sebehodnocení při testu.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, autořics
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectžákcs
dc.titleFormativní přístup v hodinách fyzikycs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper describes few activities of the formative approach in teaching physics. The activities are divided into five parts: 1) Do I understand it?, 2) The student chooses, 3) Work with the criteria, 4) Do I understand what I am supposed to be able to understand? 5) Self-assessment during the test.en
dc.subject.translatedphysicsen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedpupilen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy10_sbornik-109-114.pdfPlný text627,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54319

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.