Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMaršálek, Jan
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2023-10-06T11:21:53Z
dc.date.available2023-10-06T11:21:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 125-129.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1159-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54322
dc.description.abstractAutor příspěvku argumentuje ve prospěch zohledňování sociálněvědního studia vědy ve středoškolské výuce. Poukazuje na to, že se učitelé a učitelky mohou vydat do prostoru sociologie vědy (jež je často sociologií fyziky), aniž by se tím nutně vzdalovali od vědeckého poznání, jež se zavázali žákům a žákyním předávat.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, autořics
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectsociologiecs
dc.titleCo dělá fyzika? Příspěvek o tom, koho se (v hodinách fyziky) vlastně ptátcs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe author argues in favor of taking social studies of science into account in secondary school teaching. He points out that teachers may venture into the area of sociology of science (which is often empirically grounded in physics) without necessarily moving away from the content of scientific knowledge they wish to communicate to their students.en
dc.subject.translatedphysicsen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedsociologyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ModerniTrendy10_sbornik-125-129.pdfPlný text492,35 kBAdobe PDFView/Open
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54322

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.