Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorSrbová, Barbora
dc.contributor.editorKéhar, Ota
dc.date.accessioned2023-10-06T11:47:08Z
dc.date.available2023-10-06T11:47:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 153-156.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1159-7
dc.identifier.urihttps://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54327
dc.description.abstractPříspěvek je shrnutím výsledků výzkumu stavu vzdělávání budoucích učitelů fyziky na českých univerzitách. Výzkum byl realizován v rámci tvorby diplomové práce (autorka: B. Srbová, školitel: T. Miléř) na základě analýzy obsahu vzdělávacích programů a rozhovorů s garanty příslušných programů.cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, autořics
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titlePříprava budoucích učitelů fyziky v ČRcs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper is a summary of results of research on the state of education of future physics teachers at Czech universities. The research was carried out as part of the diploma thesis (author: B. Srbová, supervisor: T. Miléř) on the basis of the analysis of the content of the educational programmes and interviews with the supervisors of the respective programmes.en
dc.subject.translatedphysicsen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatededucationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy10_sbornik-153-156.pdfPlný text421,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54327

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.