Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Velmovská, Klára | |
dc.contributor.editor | Kéhar, Ota | |
dc.date.accessioned | 2023-10-06T11:58:46Z | |
dc.date.available | 2023-10-06T11:58:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 171-176. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1159-7 | |
dc.identifier.uri | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54330 | |
dc.description.abstract | Vyučovanie fyziky na základných školách na Slovensku prešlo v roku 2008 obsahovou reformou. V príspevku opíšeme, čo táto zmena priniesla do škôl, ako sa jej snažíme pomáhať a čo sa chystá v dohľadnej dobe. Vzhľadom na význam kritického myslenia sa snažíme o jeho rozvoj na vyučovaní fyziky na základnej škole. | sk |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | sk | sk |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, autoři | cs |
dc.subject | kritické myšlení | cs |
dc.subject | fyzika | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.title | Kritické myslenie vo vyučovaní fyziky | sk |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | critical thinking | en |
dc.subject.translated | physics | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdf | Plný text | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ModerniTrendy10_sbornik-171-176.pdf | Plný text | 479,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54330
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.