Název: Interactive presentation technology and its use at primary schools in the Karlovy vary region
Další názvy: Interaktivní prezentační technologie a její využívání na prvním stupni ZŠ v Karlovarském kraji
Autoři: Fialová, Nikol
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2023: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 23. 5. 2023 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, s. 16.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: conferenceObject
konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2023/05/ot2023-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/54683
ISBN: 978-80-261-1157-3
Klíčová slova: ICT;Karlovarský kraj;základní škola;informační a komunikační technologie;výzkum;dotazník;vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: information and communication technology;Karlovarský kraj;elementary school;research;ICT;education
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this diploma thesis was to map how first grade primary school teachers use ICT tools and technologies in the Karlovy Vary region. The research serves to assess the real state of ICT use in primary schools in the Karlovy Vary region. The results of the questionnaire survey prove that the use of these technologies is not at all high. In the theoretical work, readers are introduced to individual ICT tools and technologies that can be used in teaching and what their main advantages and disadvantages are in teaching. The aim of this work is to summarize what are the current trends in the use of ICT tools in teaching in the Karlovy Vary region and to find out what kind of access to modern technologies today's teachers have.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2023
Olympiáda techniky Plzeň 2023

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ot2023-abstracts-17.pdfPlný text175,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2023-abstracts_uvod_tiraz.pdfPlný text468,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54683

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.