Název: Svět naruby - autorský animovaný film
Další názvy: The world upside down - author's animated film
Autoři: Poláková, Magdaléna
Vedoucí práce/školitel: Mašek Jan, PhDr. Ph.D.
Oponent: Poláček Stanislav, MgA. Mgr.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54868
Klíčová slova: animace;autorský film;postup při tvorbě autorského animovaného filmu
Klíčová slova v dalším jazyce: animation;author's film;the process of creating an author's animated film
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou animace a sestává z tří částí, teoretické, praktické a didaktické. Cílem práce je propojit tyto tři roviny tak, aby práce byla jako celek komplexní z hlediska faktičnosti, praktičnosti a didaktické transformace vzdělávacího obsahu. Teoretická část diplomové práce se zabývá definováním pojmu animace, teorií výtvarné techniky animace z hlediska historie, dále popisem vybraných animačních technik a postupem při tvorbě animovaného filmu. Praktická část popisuje a zdůvodňuje postup při tvorbě autorského animovaného filmu - Svět naruby. V pedagogické části jsou představeny přípravy hodin a jejich didaktická transformace, které byly realizovány se žáky na Základní umělecké škole.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the issue of animation and consists of three parts, theoretical, practical and didactic. The purpose of the work is to connect these three levels, so that the work as a whole is comprehensive in terms of factuality, practicality and didactic transformation of the educational content. The theoretical part of the diploma thesis deals with the definition of the concept of animation, the theory of the creative technique of animation from the point of view of history, as well as the description of selected animation techniques and the process of creating an animated film. The practical part describes and justifies the process of creating an author's animated film - The Upside Down World. In the pedagogical part, lesson preparations and their didactic transformation, which were implemented with pupils at the Primary art school, are presented.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_polakova.pdfPlný text práce2,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_oponent_Magdalena Polakova.pdfPosudek oponenta práce288,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova_hodnoceni VSKP.pdfPrůběh obhajoby práce542,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_vedouci_Polakova.pdfPosudek vedoucího práce358,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_polakova_magdalena.zipVŠKP - příloha713,34 MBZIPZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54868

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.