Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKrčmářová, Anna
dc.contributor.authorStixová, Klára
dc.contributor.authorPostavová, Eliška
dc.contributor.editorŠikula, Ján
dc.date.accessioned2024-03-12T14:44:08Z
dc.date.available2024-03-12T14:44:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationSborník konference LabIR Edu 2023: Téma: STEM výuka s termokamerou: 14. — 15. 4. 2023 Nesuchyně , Česká Republika, s. 27-34.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1208-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55346
dc.description.abstractTermokamery nemají využití pouze v předmětech jako je fyzika, biologie či chemie. Navrhli jsme možnosti, jakým způ sobem termokamery zařadit do výuky matematiky s cílem zatraktivnění klasického vyučování a využití mezioborových vztahů. Metody, které jsme zvolili, neslouží k přímému osvo jování matematických poznatků, jsou vhodné spíše k procvi čení učiva zábavnou formou s využitím moderních technolo gií.cs
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsCC BY-SA 4.0en
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjecttermokameracs
dc.titleTermokamery jako prostředek pro oživení výuky matematikycs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedmathematicscs
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedthermal cameraen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Sborník konference LabIR Edu 2023
Sborník konference LabIR Edu 2023

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
978-80-261-1208-2-27-34.pdfPlný text488,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
978-80-261-1208-2-uvod.pdfPlný text550,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55346

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.