Title: Termokamery jako prostředek pro oživení výuky matematiky
Authors: Krčmářová, Anna
Stixová, Klára
Postavová, Eliška
Citation: Sborník konference LabIR Edu 2023: Téma: STEM výuka s termokamerou: 14. — 15. 4. 2023 Nesuchyně , Česká Republika, s. 27-34.
Issue Date: 2024
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/55346
ISBN: 978-80-261-1208-2
Keywords: matematika;výuka;termokamera
Keywords in different language: mathematics;teaching;thermal camera
Abstract: Termokamery nemají využití pouze v předmětech jako je fyzika, biologie či chemie. Navrhli jsme možnosti, jakým způ sobem termokamery zařadit do výuky matematiky s cílem zatraktivnění klasického vyučování a využití mezioborových vztahů. Metody, které jsme zvolili, neslouží k přímému osvo jování matematických poznatků, jsou vhodné spíše k procvi čení učiva zábavnou formou s využitím moderních technolo gií.
Rights: CC BY-SA 4.0
Appears in Collections:Sborník konference LabIR Edu 2023
Sborník konference LabIR Edu 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-80-261-1208-2-27-34.pdfPlný text488,73 kBAdobe PDFView/Open
978-80-261-1208-2-uvod.pdfPlný text550,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/55346

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.