Název: The effect of using ai in education: an empirical study conducted in Greek private high schools
Další názvy: I epidrasi tis chrisis tis technitis noimosynis stin ekpaideusi: mia Empeiriki meleti pou diexichthi se ellinika idiotika lykeia
Autoři: Anastasia, Griva
Mitroulia, Maria
Armakolas, Stefanos
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2024: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21. 5. 2024 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, s. 13-14.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/55535
ISBN: 978-80-261-1223-5
Klíčová slova: umělá inteligence;ChatGPT;GEMINI;vzdělávání;výuka;učení
Klíčová slova v dalším jazyce: artificial intelligence;ChatGPT;GEMINI;education;teaching;learning
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2024
Olympiáda techniky Plzeň 2024

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ot2024-abstracts_uvod_tiraz.pdfPlný text532,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2024-abstracts-14-15.pdfPlný text267,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55535

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.