Název: | Srovnání metod a forem práce v hodinách matematiky na málotřídních školách a běžné základní škole |
Další názvy: | Comparison of methods and forms of work in teaching of mathematics at elementary schools with a small number of grades and elementary schools with a full scale of grades |
Autoři: | Vodičková, Xenie |
Vedoucí práce/školitel: | Coufalová, Jana |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5566 |
Klíčová slova: | matematika;malotřídní škola;plně organizovaná škola;vyučovací metoda;organizační forma výuky |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mathematics;elementary school with small number of grades;elementary school with full scale of grades;teaching method;organizational form of teaching |
Abstrakt: | Resumé Tématem diplomové práce je srovnávací studie metod a forem práce v hodinách matematiky u žáků na málotřídních školách a školách plně organizovaných. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a je doplněna částí přílohovou. Teoretická část pojednává o málotřídním školství obecně, dále popisuje organizační formy ve vyučování, vyučovací metody a vyučovací prostředky. Zabývá se jejich charakteristikou a klasifikací. Praktická část je věnována samotnému výzkumnému projektu, jehož cílem bylo porovnat formy a metody práce v hodinách matematiky na neúplných a úplných školách z hlediska rozsahu a zařazení výuky matematiky, organizačních forem výuky a metod práce. Je zde také uvedena charakteristika čtrnácti školských zařízení, na kterých byla studie provedena. Celá práce je doplněna částí přílohovou. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Summary The subject of the dissertation is a comparative study of the methods and forms of work in teaching of mathematics used at elementary schools with a small number of grades and elementary schools with a full scale of grades. The dissertation consists of a theoretical and a practical part and is supplied with an annex. The theoretical part discusses education at elementary schools with a small number of grades in general and further describes and characterizes organization, methods and educational means and measures there. The practical part is dedicated to the research itself. Objective here is a comparison of introduction of mathematics in the educational process as well as its organizational forms and methods of work at the two above mentioned types of educational institutions. Characterization of fourteen different educational institutions, where the study has taken place, is included as well. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Zapadoceska univerzita v Plzni, DIPLOMOVA PRACE - XENIE VODICKOVA.pdf | Plný text práce | 1,95 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vodickova - ved..pdf | Posudek vedoucího práce | 150,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek DP Vodickova.pdf | Posudek oponenta práce | 4,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vodickova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 68,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5566
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.