Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTloušťová Pavla, JUDr. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorLídl, Vojtěch
dc.contributor.refereeBurešová Kateřina, JUDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-5-29
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:32Z-
dc.date.available2023-3-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:32Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-3-27
dc.identifier95638
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56004-
dc.description.abstractPráce je zaměřena na problematikou sociálních sítí z pohledu autorského práva. Nejprve je přiblížen fenomén sociálních sítí a zda samotné sociální sítě mohou být autorským dílem. Dále je věnována pozornost vybraným sociálním sítím a právní úpravě jak národní, tak evropské a mezinárodní. V neposlední řadě se tato práce zabývá porušováním autorského práva v prostředí sociálních sítí. Tato část je rovněž opřena o vybranou judikaturu. Prostředky ochrany jsou zde uvedeny jak z oblasti soukromého práva, tak práva veřejného spolu s novým institutem mimosoudního řešení sporů. Na závěr je přiblížena úprava reklamy, která je již se sociálními sítěmi pevně spojena.cs
dc.format61
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectautorské právocs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectvýjimky a omezení v autorském právucs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectporušování autorského právacs
dc.subjectprávo evropské uniecs
dc.titleAutorské právo na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeCopyright on social mediaen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická
dc.thesis.degree-programPrávo a právní věda
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the issue of social media from the perspective of copyright law. Firstly, the phenomenon of social media and whether social media themselves can be a copyrightable work is presented. Then, attention is paid to selected social media and the legal regulation both national, European and international. Last but not least, this thesis deals with copyright infringement in the social media environment. This section is also supported by selected case law. The possibility of a legal defence is presented from both private and public law, together with the new institution of out-of-court dispute resolution. Finally, the regulation of advertising, which is already firmly linked to social media, is outlined.en
dc.subject.translatedcopyrighten
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedexceptions and limitations in copyrighten
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedcopyright infringementen
dc.subject.translatedeuropean union lawen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KOP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Autorske pravo na socialnich sitich.pdfPlný text práce872,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lidl-2.pdfPosudek oponenta práce426 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lidl-1.pdfPosudek vedoucího práce265,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lidl Vojtech.pdfPrůběh obhajoby práce272,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56004

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.