Název: Klamavá reklama
Další názvy: Misleading advertising
Autoři: Randlová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Burešová Kateřina, JUDr. Ph.D.
Oponent: Vítek Jindřich, JUDr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/56012
Klíčová slova: reklama;klamavá reklama;hospodářská soutěž;nekalá soutěž;soutěžitel;spotřebitel
Klíčová slova v dalším jazyce: advertisement;misleading advertising;economic competition;unfair competition;competitor;consumer
Abstrakt: V této diplomové práci se autor zabývá problematikou klamavé reklamy. Práce ve svém úvodě čtenáře seznámí s hospodářskou soutěží a nekalou soutěží jako celkem a základními pojmy jako je soutěžitel a spotřebitel. Čtenář se následně seznámí s několika případy ze soudní a správní praxe. Dále jsou zde popsány psychologické aspekty reklamy, regulace reklamy a nezbytnou součástí je právní úprava.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the issue of misleading advertising. In its introduction, the thesis introduction the reader with economic competition and unfair competition as a whole, and with basic concepts such as competitor and consumer. The reader is then introduced to several cases from court and administrative practice. The thesis also describes the psychological aspects of advertising, the regulation of advertising, and the legal framework.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KOP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Randlova Tereza_Diplova prace - Klamava reklama.pdfPlný text práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Randlova-2.pdfPosudek oponenta práce293,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Randlova-1.pdfPosudek vedoucího práce425,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Randlova Tereza.pdfPrůběh obhajoby práce267,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56012

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.