Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTesařová Vendula, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠťástková, Alžběta
dc.contributor.refereeŠturcová Jana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:46Z-
dc.date.available2023-10-22
dc.date.available2024-07-12T09:03:46Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-21
dc.identifier96649
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56061-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na finanční gramotnost. Hlavním cílem je identifikovat a posoudit úroveň finanční gramotnosti studentů středních a vysokých škol a také zhodnotit jejich zkušenosti s výukou finanční gramotnosti na školách. Teoretická část definuje základní finanční pojmy a představuje přístupy k výuce finanční gramotnosti v České republice. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření zaměřené především na finanční znalosti studentů středních a vysokých škol. V dalších kapitolách bakalářské práce jsou interpretovány výsledky dotazníkového šetření a navrhnuty opatření a doporučení, která povedou k dalšímu rozvoji finanční gramotnosti.cs
dc.format77 s. (130 375 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfinanční gramotnostcs
dc.subjectvýuka finanční gramotnostics
dc.subjectstřední školycs
dc.subjectvysoké školycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleFinanční gramotnostcs
dc.title.alternativeFinancial literacyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programPodniková ekonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on financial literacy. The main objective is to identify and assess the level of financial literacy of secondary and university students, as well as to evaluate their experience of financial literacy classes in schools. The theorethical part defines basic financial terms and presents approaches to teaching financial literacy in the Czech Republic. In the practical part, a questionnaire survey is carried out, focusing mainly on the financial knowledge of secondary school and university students. In the following chapters of the bachelor thesis, the results of the questionnaire survey are interpreted, and measures and recommendations are proposed for the further development of financial literacy.en
dc.subject.translatedfinancial literacyen
dc.subject.translatededucation of financial literacyen
dc.subject.translatedsecondary schoolsen
dc.subject.translateduniversitiesen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Stastkova Alzbeta.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Stastkova_VP.pdfPosudek vedoucího práce225,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Stastkova_OP.pdfPosudek oponenta práce241,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56061

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.