Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Tesařová Vendula, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Šťástková, Alžběta | |
dc.contributor.referee | Šturcová Jana, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-5 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:03:46Z | - |
dc.date.available | 2023-10-22 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:03:46Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-21 | |
dc.identifier | 96649 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56061 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na finanční gramotnost. Hlavním cílem je identifikovat a posoudit úroveň finanční gramotnosti studentů středních a vysokých škol a také zhodnotit jejich zkušenosti s výukou finanční gramotnosti na školách. Teoretická část definuje základní finanční pojmy a představuje přístupy k výuce finanční gramotnosti v České republice. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření zaměřené především na finanční znalosti studentů středních a vysokých škol. V dalších kapitolách bakalářské práce jsou interpretovány výsledky dotazníkového šetření a navrhnuty opatření a doporučení, která povedou k dalšímu rozvoji finanční gramotnosti. | cs |
dc.format | 77 s. (130 375 znaků). | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | finanční gramotnost | cs |
dc.subject | výuka finanční gramotnosti | cs |
dc.subject | střední školy | cs |
dc.subject | vysoké školy | cs |
dc.subject | dotazníkové šetření | cs |
dc.title | Finanční gramotnost | cs |
dc.title.alternative | Financial literacy | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická | |
dc.thesis.degree-program | Podniková ekonomika a management | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis focuses on financial literacy. The main objective is to identify and assess the level of financial literacy of secondary and university students, as well as to evaluate their experience of financial literacy classes in schools. The theorethical part defines basic financial terms and presents approaches to teaching financial literacy in the Czech Republic. In the practical part, a questionnaire survey is carried out, focusing mainly on the financial knowledge of secondary school and university students. In the following chapters of the bachelor thesis, the results of the questionnaire survey are interpreted, and measures and recommendations are proposed for the further development of financial literacy. | en |
dc.subject.translated | financial literacy | en |
dc.subject.translated | education of financial literacy | en |
dc.subject.translated | secondary schools | en |
dc.subject.translated | universities | en |
dc.subject.translated | questionnaire survey | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFU) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Stastkova Alzbeta.pdf | Plný text práce | 1,69 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP_Stastkova_VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 225,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP_Stastkova_OP.pdf | Posudek oponenta práce | 241,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56061
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.