Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠíp, Martin
dc.contributor.authorŠvarcová, Denisa
dc.date.accepted2012-08-27
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:30Z
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:30Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-26
dc.identifier44202
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5640
dc.description.abstractTato bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol, které se zabývají morfologickou analýzou písemného projevu žáků středních škol. Na začátku je vysvětlen pojem morfologie a morfologická analýza, dále je pak vysvětlena chyba a možná příčina chyb. Stěžejní část práce je praktická část , která se zabývá samotnou analýzou textů žáků středních škol. Je analyzován volný písemný projev, a to z morfologického hlediska. Na začátku výzkumu byly stanoveny hypotézy, které byly později na základě výzkumu potvrzeny či vyvráceny.cs
dc.format51 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=44202-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmorfologická analýzacs
dc.subjectmorfologiecs
dc.subjectchybacs
dc.subjectpříčina chybcs
dc.subjectoprava chybcs
dc.subjectpísemná oprava chybcs
dc.subjectústní oprava chybcs
dc.subjectinterferencecs
dc.subjectinterferenční chybycs
dc.titleMorfologická analýza písemného projevu žáků na SŠcs
dc.title.alternativeMorphological analysis of the writing of pupils at secondary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is divided into four chapters, dealing with the morphological analysis of the writing skills of secondary school students. The concept of morphology and morphological analysis is briefly explained at the very beginning, further, we describe a mistake and possible cause of the mistakes. The main part of this work is the practical part which deals with the text analysis of the secondary school students. Their free writing was analysed from the morphological point of view. The research was started by establishing hypotheses which were later disproved or confirmed by the research.en
dc.subject.translatedmorphological analysisen
dc.subject.translatedmorphologyen
dc.subject.translatedmistakeen
dc.subject.translatedcause of mistakesen
dc.subject.translatedmistakes correctionen
dc.subject.translatedwriten mistakes correctionen
dc.subject.translatedverbal mistakes correctionen
dc.subject.translatedinterferenceen
dc.subject.translatedinterference mistakesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
P09B0605P_Svarcova.pdfPlný text práce5,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svarcova_vp.pdfPosudek vedoucího práce265,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svarcova_op.pdfPosudek oponenta práce533,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svarcova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce80,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5640

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.