Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeinrich, Dietmar
dc.contributor.authorHájková, Markéta
dc.date.accepted2012-08-27
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:18Z
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:18Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-26
dc.identifier44758
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5655
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl provést jazykovou analýzu českých a německých dětských reklam v porovnání. Práce je členěna na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu ?reklama? a všech jejích náležitostí, dále se zabývá jazykovými prostředky, které jsou následně v praktické části analyzovány. Praktická část je věnována samotné analýze televizních reklam, které se zaměřují na cílovou skupinu dítě. Analýza je rozpracována do tabulek, textů a grafů, za nimiž následuje hromadné vyhodnocení.cs
dc.format94 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=44758-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectjazyk reklamycs
dc.subjecttelevizní reklamacs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectjazykové prostředkycs
dc.subjectcílová skupina dítěcs
dc.titleJazyková analýza českých a německých dětských reklam v porovnánícs
dc.title.alternativeLinguistic analysis of German and Czech children's advertising in comparisonen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work puts a target to make a linguistic analysis of czech and german children´s advertisements in a comparation. This work is divided into the two parts ? theoretical and practical. The theoretical part is focused on the definition of the concept ?advertisement? and all its belonging. Further deals with the language means which are later analyzed in the practical part. The practical part is about the television advertisement analysis and is focused on the target group of children. The analysis is eleborated into the texts and charts finished by the summary.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedlanguage of advertisingen
dc.subject.translatedtelevision advertisingen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedlanguage meansen
dc.subject.translatedtarget group of childrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARKA_MH.pdfPlný text práce2,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hajkova_vp.pdfPosudek vedoucího práce273,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hajkova_op.pdfPosudek oponenta práce383,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hajkova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce115,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5655

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.