Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBlahník Vojtěch, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorJanoch, Kamil
dc.contributor.refereePittermann Martin, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-10
dc.date.accessioned2024-07-12T09:08:38Z-
dc.date.available2023-10-6
dc.date.available2024-07-12T09:08:38Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-24
dc.identifier96113
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56762-
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou trakčního napájení tratí elektrizovaných střídavým systémem 25 kV / 50 Hz, zejména pomocí moderních metod, jako je napájení pomocí SFC. Práce dále řeší stávající metody napájení tratí se systémem 25 kV / 50 Hz a také o historii a rozložení napájecích systémů v České republice. Na tyto části navazují kapitoly vytvořeného modelu TNS pro výše zmíněný systém, který je detailně popsán jak z části výkonové, tak i z částí řízení, a to jak softwarového, tak i z pohledu řízení spínání součástek. Na tuto kapitolu navazuje část práce s výsledky simulací, kde je na několika grafech vysvětlen pozitivní dopad použití těchto moderních technologií jako je SFC v rámci napájení traťových úseků elektrizovaných tratí.cs
dc.format56
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsfccs
dc.subjecttrakční napájecí stanicecs
dc.subjectmodelcs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectželeznicecs
dc.subjecttrakcecs
dc.subjectvýkonová elektronikacs
dc.titleTrakční napájecí stanice pro systém 25 kV / 50 Hz využívající topologii SFCcs
dc.title.alternativeTraction substation for system 25 kV / 50 Hz using SFC topologyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická
dc.thesis.degree-programVýkonové systémy a elektroenergetika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with issues of traction supply using AC system 25 kV / 50 Hz. It mainly focuses on modern methods such as SFC. Besides this this thesis deals with today still used methods of railway traction power supply on routes with the AC system 25 kV / 50 Hz and history of such traction power systems in the Czech Republic. These chapters are followed by chapters which are dealing with computer model for simulation of railway power supply station for the system 25 kV / 50 Hz. The model is described in detail from perspective of power electronics and other hardware, software control and finally even control of each transistor. After this part there is a chapter which deals with results of the simulations. There are several graphs that explain the positive impact this modern technology could have on the traction power supply for electrified railways.en
dc.subject.translatedsfcen
dc.subject.translatedtraction power supply stationen
dc.subject.translatedsimulation modelen
dc.subject.translatedrailwaysen
dc.subject.translatedtractionen
dc.subject.translatedpower electronicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Janoch.pdfPlný text práce7,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG-BlahnikV-57960.pdfPosudek vedoucího práce59,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG-PittermannM-17568.pdfPosudek oponenta práce62,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce41,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56762

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.