Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorVosáhlová, Michaela
dc.contributor.refereeHavlíček Jakub, Mgr.
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:09Z-
dc.date.available2023-1-27
dc.date.available2024-07-12T09:09:09Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-29
dc.identifier94839
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56805-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na fenomén nástěnky a její roli při prezentaci žákovských výtvarných prací na 1. stupni základních škol. Cílem výzkumu je zmapovat přístupy učitelů k vystavování žákovské výtvarné tvorby na nástěnkách a identifikovat kritéria výběru prací pro výstavu. Praktická část této práce provádí kvalitativní výzkum prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů se šesti učitelkami na třech základních školách a zahrnuje také pozorování a pořízení fotodokumentace výstavních ploch. V rámci této části jsou analyzovány rozhovory a fotodokumentace pomocí otevřeného kódování a následná kategorizace dat.cs
dc.format61 s. (85 684 znaků), IX s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjecttvořivostcs
dc.subjectnástěnkycs
dc.subjectvýstavycs
dc.subjectprezentacecs
dc.subjectvýtvarné prácecs
dc.subjectškolní prostředícs
dc.subjectučitelécs
dc.subjectžácics
dc.subjectzákladní školycs
dc.titleFenomén nástěnka. Možnosti a limity vystavování výtvarných prací žáků 1. stupně v současných školáchcs
dc.title.alternativeThe bulletin board phenomenon. Possibilities and limits of displaying artworks of pupils from contemporary primary schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the phenomenon of noticeboards and their role in presenting students' artwork at the primary level of elementary schools. The aim of the research is to map teachers' approaches to exhibiting students' artwork on noticeboards and to identify criteria for selecting works for display. The practical part of this thesis conducts qualitative research through semi-structured interviews with six teachers at three elementary schools, including observation and photography of exhibition areas. Within this section, interviews and photographic documentation are analyzed using open coding and subsequent data categorization.en
dc.subject.translatedvisual arts educationen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedbulletin boardsen
dc.subject.translatedexhibitionsen
dc.subject.translatedpresentationen
dc.subject.translatedartworken
dc.subject.translatedschool environmenten
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedstudentsen
dc.subject.translatedelementary schoolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Michaela Vosahlova (Fenomen nastenka).pdfPlný text práce5,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vosahlova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce359,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
POSUDEK DP_Vosahlova_ved.pdfPosudek vedoucího práce303,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vosahlova Michaela - Protokol o hodnoceni KP_op.pdfPosudek oponenta práce270,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56805

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.