Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kalistová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Došková, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Knappová Věra, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:14Z | - |
dc.date.available | 2023-1-5 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:14Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-24 | |
dc.identifier | 94092 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56895 | - |
dc.description.abstract | Ve své práci se věnuji vytvoření projektových dnů na 1. stupni ZŠ zaměřených na tematiku ochrany člověka za mimořádných událostí a začleňování této problematiky do vyučování. Projektové vyučování je především propojováno s praktickým životem a osobní zkušeností. Ochraně svého zdraví za mimořádných situací je třeba učit děti již od útlého věku. Této problematice se široce věnuje Asociace Záchranný kruh, a to v mnoha oblastech, především preventivně-vzdělávací a podpoře spolupráce složek Integrovaného záchranného systému. Zvolila jsem si ji jako stěžejní inspiraci při vytváření projektových dnů. Realizací návrhu projektového dne jsem získala zpětnou vazbu, na jejímž základě uvádím metodická doporučení pro další využití navržených projektových dnů zájemci z oblasti školství i volnočasové. | cs |
dc.format | 80 s., XII s. (96 773 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | projektové vyučování | cs |
dc.subject | projektový den | cs |
dc.subject | záchranný kruh | cs |
dc.subject | 1. stupeň | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | ochrana člověka | cs |
dc.subject | mimořádné události | cs |
dc.title | Projektové dny zaměřené na vybraná témata Záchranného kruhu na 1. stupni základní školy | cs |
dc.title.alternative | Project daysfocusing on the selected topics provided by the Society of the "Záchranný kruh" in the 1st Grade of Elementary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | My thesis focuses on creating project days at elementary schools centered around human protection during emergencies and integrating this topic into the curriculum at elementary schools. A project-based approach to teaching is primarily based on practical experience and personal knowledge. It is important to teach children the importance of protecting their health in an emergency from an early age. The Association "Záchranný kruh" is devoted to this issue in a wide range of areas, including prevention, education, and outreach to the Integrated Rescue System. I chose it as the main inspiration for creating these project days. By implementing the design of a project day, I received feedback. On that basis, I provide methodological recommendations for further use of the proposed project days for those interested in the education and leisure sector. | en |
dc.subject.translated | project teaching | en |
dc.subject.translated | project day | en |
dc.subject.translated | záchranný kruh | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | human protection | en |
dc.subject.translated | emergencies | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_Doskova_Katerina.pdf | Plný text práce | 3,35 MB | Adobe PDF | View/Open |
DOSKOVA Katerina VP DP 2024.pdf | Posudek vedoucího práce | 138,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Doskova-OP.doc | Posudek oponenta práce | 101 kB | Microsoft Word | View/Open |
Doskova K..pdf | Průběh obhajoby práce | 33,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/56895
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.