Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Daniela, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kokošková, Daniela | |
dc.contributor.referee | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:32Z | - |
dc.date.available | 2023-1-26 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:32Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-22 | |
dc.identifier | 94487 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56925 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Kyberšikana na 1. stupni základní školy" se zabývá problematikou kyberšikany v teoretické a reálné rovině. Vlivem značného začlenění sociálních sítí do každodenních životů se tento fenomén dnešní doby objevuje již u žáků 1. stupně základních škol. V teoretické části práce vychází z dostupné odborné literatury, objasňuje pojem kyberšikana, její typy, stadia, možnosti primární prevence a odlišnost od klasické šikany. V praktické části výzkumnou metodou zjišťuje výskyt kyberšikany u žáků 5. tříd základních škol, zkušenosti pedagogů 1. stupně základních škol s primární prevencí kyberšikany a případovou studií přibližuje průběh šikany jedné z obětí. | cs |
dc.format | 84 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | kyberšikana | cs |
dc.subject | šikana | cs |
dc.subject | prevence | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | sociální sítě | cs |
dc.title | Kyberšikana na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Cyberbullying in primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis Cyberbullying at Primary School deals with the issue of cyberbullying from a theoretical and practical perspective. This phenomenon is now prevalent among primary school students as young as first graders likely due to the widespread integration of social networks into daily life. The theoretical section of the thesis describes the concept of cyberbullying, its various types and stages, primary prevention options and how it differs from traditional bullying. The practical part involves the use of a research method to determine the prevalence of cyberbullying among 5th-grade primary school pupils. It also explores the experience of first-grade primary school teachers with primary prevention of cyberbullying. Furthermore, a case study provides an overview of the bullying experienced by one of the victims. | en |
dc.subject.translated | cyberbullying | en |
dc.subject.translated | bullying | en |
dc.subject.translated | prevention | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | social networks | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Kokoskova.pdf | Plný text práce | 3,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kokoskova Daniela.pdf | Posudek vedoucího práce | 108,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek DP Kokoskova_opo Soukupova.pdf | Posudek oponenta práce | 283,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kokoskova.pdf | Průběh obhajoby práce | 73,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56925
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.