Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Holeček Václav, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vášová, Veronika | |
dc.contributor.referee | Mašková Ivana, Mgr. et Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:11:01Z | - |
dc.date.available | 2023-1-16 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:11:01Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-24 | |
dc.identifier | 94120 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56971 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje syndrom vyhoření u učitelů na 1. stupni v porovnání na klasické a alternativní základní škole. Teoretická část je zaměřena na vymezení hlavních pojmů jako syndrom vyhoření, životní spokojenost, ale také jsou zde uvedeny hlavní charakteristiky klasických a některých alternativních základních škol. Výzkum je založen na porovnání syndromu vyhoření u učitelů na 1. stupni klasických a alternativních základních škol. | cs |
dc.format | 53 s. (95 578 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | stres | cs |
dc.subject | syndrom vyhoření | cs |
dc.subject | životní spokojenost | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | alternativní základní škola | cs |
dc.title | Syndrom vyhoření u učitelů na prvním stupni základních a alternativních základních škol | cs |
dc.title.alternative | Burnout Syndrome among Teachers in the first grade of Elementary and Alternative Elementary Schools. | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on the burnout syndrome among teachers in the 1st grade in comparison to a classical and an alternative elementary school. The theoretical part is focused on the definition of main terms such as burnout syndrome and life satisfaction, but the main characteristics of classical and some alternative primary schools are also presented here. The research is based on a comparison of the burnout syndrome among teachers in the 1st grade of classical and alternative elementary schools. | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | stress | en |
dc.subject.translated | burnout syndrome | en |
dc.subject.translated | life satisfaction | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | alternative primary school. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Vasova.pdf | Plný text práce | 988,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vasova_posudek vedouciho DP.pdf | Posudek vedoucího práce | 396,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vasova_Posudek oponenta DP.pdf | Posudek oponenta práce | 667,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vasova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 377,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56971
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.