Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Novák, Martin | |
dc.contributor.referee | Lenhard Richard, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.referee | Bojko Marian, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-5-20 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:11:51Z | - |
dc.date.available | 2021-9-1 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:11:51Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-2-22 | |
dc.identifier | 97450 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57049 | - |
dc.description.abstract | Tato disertační práce se zaměřuje na simulace potrubního systému před SCR katalyzátorem. Práce zkoumá pět základních geometrických úprav systémů, navržených ke zlepšení distribuce spalin vstupujících do katalyzátoru prostřednictvím jednoduchých geometrických úprav. Klíčovým prvkem technologie SCR, který je v této studii zkoumán, je vstřikování AdBlue?. Rozsáhlý výzkum vedl k obecně doporučeným místům vstřikování. Kromě toho se práce krátce dotýká simulací chemických rovnic popisujících katalytickou redukci . Na závěr disertace se všechny získané poznatky aplikují na reálný systém SCR. Zde dojde k ilustraci potenciálního zlepšení celého systému prostřednictvím navržených geometrických úprav. | cs |
dc.format | 186 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | scr technologie | cs |
dc.subject | numerické simulace | cs |
dc.subject | výpočetní mechanika tekutin | cs |
dc.subject | cfd | cs |
dc.subject | vstřikování def | cs |
dc.subject | redukce nox | cs |
dc.title | Optimalizace geometrie filtru spalin, syntéza poznatků | cs |
dc.type | disertační práce | |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | |
dc.thesis.degree-level | Doktorský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | |
dc.thesis.degree-program | Teorie a stavba strojů | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This dissertation focuses on the simulation of the piping system preceding the SCR catalyst. The work explores five fundamental geometric modifications of systems designed to enhance the distribution of flue gas entering the catalyst through straightforward geometric adjustments. A key element of SCR technology investigated in this study is AdBlue? injection. Extensive research has led to generally recommended injection locations. Additionally, the thesis briefly touches on simulations of chemical equations describing the catalytic reduction of NOx. In the end of this thesis, all acquired insights are applied to a real SCR system. This illustrates the potential improvement of the entire system through the proposed geometric modifications. | en |
dc.subject.translated | scr technology | en |
dc.subject.translated | numerical simulations | en |
dc.subject.translated | computational fluid dynamics | en |
dc.subject.translated | cfd | en |
dc.subject.translated | def injection | en |
dc.subject.translated | nox reduction | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Disertační práce / Dissertations (KKE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
novkam42_disertace.pdf | Plný text práce | 6,12 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vyjadreni skolitele DisP_ Matas.pdf | Posudek vedoucího práce | 137,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Oponentsky posudek DisP Ing.Novaka_doc.Bojko.pdf | Posudek oponenta práce | 1,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PROTOKOL_ Ing.Novak.pdf | Průběh obhajoby práce | 596,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57049
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.